'][' E H \/\/ARRiORS

|LuckyLuke|

|Luckyluke|

• *
  • 10
  • Skjuter snabbare än skuggan!
    • Visa profil
|LuckyLuke|
« skrivet: 15 oktober 2012, 16:48:14 »
Namn in-game:|LuckyLuke|
Steam-ID:#    448 "|LuckyLuke|"       STEAM_0:0:48747112  01:12       83    0 active
Fullständigt namn:Adam Ekström
Ålder:13
Erfarenhet av SourceMod: tex:!Slay !Gag !Kick !ban !Admin lär nog lära mig mer denna tid :D
 Erfarenhet av Sourcebans:Ingen alls vet ej vad det är hoppas jag lär lära mig :)
har aldrig varit admin på css skulle villa pröva och bli bättre.  :)
Erfarenhet av servern:Jag tycker servern är skit rolig! för annars hade jag inte kört på den än jag tycker det är väldigt bra staff rättvisa och väldigt trevliga medlemmar ska snart köpa medlem har spelat på denna servern
1-2 år nåt sånt och jag kör mest på eran Jail server..
Erfarenhet av spelet i allmänhet:Css har jag kört några år nu för jag har också kört counter-strike 1.6 och jag
gillar verkligen detta spel som sagt!  ::)
Beskrivning av mig själv:Jag är nog rättvis och jag gillar ha roligt. Och jag säger till fall jag tycker dom gör fel
och jag visar vad jag tycker också. Och jag bor nära Oskarshamn och jag är intresserad av data och djur :D
mitt favorit pogram på Tv är Animal planet och jag gillar att delta med andra och bara ha kul med andra!

Dessa servrar kan jag tänka mig att bli Admin på:Jag skulle bara vilja bli admin på jailen.
Hur aktiv jag är på servrarna jag vill bli admin på:Jag är väldigt aktiv på Jailen och minigames serverna jag kanske är inne 3-6 timmar om dagen jag hinner också göra läxor och annat skol arbete men jag lär göra mitt bästa! 8)
Anledningen till att jag ska bli admin på servern/servrarna:Jag ser många som inte följer reglerna(Freekill)och kränkade jag har själv blivit freekillade och kränkt så jag hoppas verkligen att jag blir admin för jag tycker det är trevlig staff och spelare och jag hoppas verkligen ni lär ta tid med att bestämma er för jag vill verkligen bli admin som sagt :D

MVH:|LuckyLuke|
« Senast ändrad: 15 oktober 2012, 17:04:57 av |Luckyluke| »