'][' E H \/\/ARRiORS

Didrik kickad

Gazza

• 4 344
  • u r pjetty :7
    • Visa profil
SV: Didrik kickad
« Svar #60 skrivet: 11 oktober 2010, 22:53:41 »
Label given to any person who craves attention to such an extent that they will do anything to receive it. The type of attention (negative or positive) does not matter.
Söker frivillig man i åldrarna 12-56, helst snaggad och stora spännande muskler och en tajt rumpa som snärtar när man spankar den.
Annars funkar det med en brud. Typ nån som liknar Maud Olofsson..

Fresh

« Svar #61 skrivet: 11 oktober 2010, 22:56:16 »
Nä nu får det fan ta och räcka!

Visst vill ni ha med Didrik igen och det vill jag också. Men nu när alla Attention Whores som nyss fyllt *** och är glada att inte bli kallad Nakna gurkor längre börjar starta nya trådar om vad ni tycker och att Ozzzkar gör fel! Men liksom tror ni han gillade vad han gjorde?? Han hade gjort det mot alla admins. Dessutom har han tillräckligt med press på sig och tvärtom med tiden.

Så ge er fan i detta nu och have fun! Peace.
Ändrad av krushy då han skrev om åldrar. Ps det uttrycket ni kör med är inte en ålder utan ett beteende.

Du verkar inte ha någon koll på vad en attention whore är..
Folk som snackar omoget och vill att folk ska se på just dem.

Btw KrushY så var det ju inte riktat till en person så man kan ju knappast kalla det åldersdiskriminering?

Ludachriz

• 4 992
    • Visa profil
    • http://www.youjizz.com
« Svar #62 skrivet: 11 oktober 2010, 22:58:47 »
[spoiler][/spoiler]
Signaturen får vara max 250 pixlar i höjdled. /Ozzzkar

Menne34

« Svar #63 skrivet: 11 oktober 2010, 23:04:35 »
Nä nu får det fan ta och räcka!

Visst vill ni ha med Didrik igen och det vill jag också. Men nu när alla Attention Whores som nyss fyllt *** och är glada att inte bli kallad Nakna gurkor längre börjar starta nya trådar om vad ni tycker och att Ozzzkar gör fel! Men liksom tror ni han gillade vad han gjorde?? Han hade gjort det mot alla admins. Dessutom har han tillräckligt med press på sig och tvärtom med tiden.

Så ge er fan i detta nu och have fun! Peace.
Ändrad av krushy då han skrev om åldrar. Ps det uttrycket ni kör med är inte en ålder utan ett beteende.

Du verkar inte ha någon koll på vad en attention whore är..
Folk som snackar omoget och vill att folk ska se på just dem.

Btw KrushY så var det ju inte riktat till en person så man kan ju knappast kalla det åldersdiskriminering?

Nä men för fan Fresh nu får du sluta leka smart här och lyssna på oss stora pojkar.

Kallar du en grupp/person för p12:a är det för fan åldersdiskriminering för någon i den gruppen?
Och attention whore är någon som gör vad som helst för att få uppmärksamhet, inte de som snackar omoget, du kallar alla här inne attention whore, vilket är helt fel.
Kolla på fjortisar, där har du attention whores.

Fresh

« Svar #64 skrivet: 11 oktober 2010, 23:09:39 »
Ja men det är mest ett uttryck som används i min närvaro för dom som leker dumma fasst vi vet att dom kan vara bättre. Och det är vad jag ser hära, jag kanske misstar mig men jag vet att folk går för långt med detta.

EDIT: Ända tills nu har jag bara skojjat om folk är det och varit oseriös.
« Senast ändrad: 11 oktober 2010, 23:14:39 av Fresh »

Menne34

« Svar #65 skrivet: 11 oktober 2010, 23:33:05 »
Ja men det är mest ett uttryck som används i min närvaro för dom som leker dumma fasst vi vet att dom kan vara bättre. Och det är vad jag ser hära, jag kanske misstar mig men jag vet att folk går för långt med detta.

EDIT: Ända tills nu har jag bara skojjat om folk är det och varit oseriös.

Jaha.. så nu ändrar vi åsikt helt.
Ska du trolla kan du dra till trollskogen.

« Svar #66 skrivet: 15 oktober 2010, 19:31:57 »
MEn didrik är typ den roligaste adminen inget illa ment till er andra ta in han igen lol :'(
Hej :D

Fresh

« Svar #67 skrivet: 15 oktober 2010, 20:53:37 »
MEn didrik är typ den roligaste adminen inget illa ment till er andra ta in han igen lol :'(
Nu tror jag att du får vara tydligare... :D

« Svar #68 skrivet: 15 oktober 2010, 23:10:02 »
Nu tror jag att du får vara tydligare... :D

ne :), jag gillade didrik det var allt
Hej :D

saxin12

« Svar #69 skrivet: 16 oktober 2010, 08:43:02 »
Eftersom Ozzzkar bestämmer så är det väl hans beslut som gäller. Men det är synd att Didrik blev kickad. Didrik får väl göra det han vill nu. Sluta eller göra nu applikation. För den här tråden hjälper väl inte mycket? Att han ska bli admin igen. Just my opinion.

Ludachriz

• 4 992
    • Visa profil
    • http://www.youjizz.com
« Svar #70 skrivet: 18 oktober 2010, 14:47:26 »
asså vikingen vad har du för problem?? har du läst nåt av dom tidigare inläggen, eller bara rubriken? sluta bete dej omoget, visst kanske lite synd att han blev kickad, men så är reglerna, dom har alltid varit så och didrik visste det. det är fan ingen som tvingar dej spela på ']['\/\/ är du missnöjd med nåt kan du dra istället för att skriva massa omogna inlägg med svordomar!
[spoiler][/spoiler]
Signaturen får vara max 250 pixlar i höjdled. /Ozzzkar

Menne34

« Svar #71 skrivet: 18 oktober 2010, 16:22:42 »
Om Oskar är Politiker, är han säkert Piratpartist :)

Nikebauer

• **
  • 467
  • YOLO SWAG.
    • Visa profil
« Svar #72 skrivet: 18 oktober 2010, 16:55:07 »
Nu tar vi det lilla LUGNA!

Håll en hövlig ton, annars kan användare riskera att bli banade från forumet/eller så kan tråden låsas.

Det är tråkigt, men men, det är sånt som händer. Respektera ']['\/\/ Staff som gick med på att kicka han!

"De flesta lyssnar inte med avsikt att förstå; de lyssnar med avsikt att svara" - Ephen R. Covey.

Menne34

« Svar #73 skrivet: 18 oktober 2010, 17:00:59 »
Neutral NikearN^

Skroosh

• *
  • 5 187
  • Gotta go fast
    • Visa profil
« Svar #74 skrivet: 21 september 2017, 01:42:28 »
Tycker han ska få tillbaka sin admin