'][' E H \/\/ARRiORS

Didrik kickad

Fresh

SV: Didrik kickad
« Svar #30 skrivet: 10 oktober 2010, 20:47:15 »
Det verkar som om det ligger en hel del fördomar här i tråden.
Har alla verkligen så svårt att acceptera våra interna regler om möten?

EDIT: Och så var du mer än 1 minut sen. Mer än 4 minuter också.
Okej nu om han var det. Så hur är det med hans anmälda frånvaro? För det påstår han sig också att ha anmält, vad säger du om detta?

« Svar #31 skrivet: 10 oktober 2010, 20:48:16 »
KRUSHY JOIN THE DARK SIDE !!!

we got cookies :3
Timof är bäst :3 WAUW

« Svar #32 skrivet: 10 oktober 2010, 20:48:35 »
Det handlar inte om att han lagade mat, det handlar om att han inte anmälde sin frånvaro, det är ingen lekstuga vi har här, Alla admins VET om att om man inte kommer eller blir sen SKA detta anmälas, så¨det finns inga ursäkter.

Ludachriz

• 4 992
    • Visa profil
    • http://www.youjizz.com
« Svar #33 skrivet: 10 oktober 2010, 20:49:39 »
KRUSHY JOIN THE DARK SIDE !!!

we got cookies :3

[spoiler][/spoiler]
Signaturen får vara max 250 pixlar i höjdled. /Ozzzkar

BrödrosT^

• *
  • 3 174
  • Follow Your Dream
    • Visa profil
« Svar #34 skrivet: 10 oktober 2010, 20:50:50 »
Det handlar inte om att han lagade mat, det handlar om att han inte anmälde sin frånvaro, det är ingen lekstuga vi har här, Alla admins VET om att om man inte kommer eller blir sen SKA detta anmälas, så¨det finns inga ursäkter.
Om du var i denna situationen då???????

« Svar #35 skrivet: 10 oktober 2010, 20:52:48 »
Men spelar roll han är kickad så är han
Mvh. DaxxHaxx

Ozzzkar

• *
  • 5 123
    • Visa profil
    • dataviruset.com - Min personliga portfolio
« Svar #36 skrivet: 10 oktober 2010, 20:53:37 »
Tycker jag har sammanfattat allt väldigt väl, läs mina inlägg så finns det inga tveksamheter.
Med vänliga hälsningar...

« Svar #37 skrivet: 10 oktober 2010, 20:54:32 »
Det handlar inte om det, det handlar om att har vi regler så får man följa dom, och reglerna säger: anmäler man inte frånvaro blir det kick, detta gäller alla, även mig. Finns inget mer att diskutera här. Han är kickad.

« Svar #38 skrivet: 10 oktober 2010, 20:54:57 »
Okej visst det är ju "erat" val att förstöra era servers och annat för att ni inte vill bry er om vad andra "tycker" ni bara kickar folk för att ni tycker det passar er bra. Vad händer sen ni haffar sämsta admins och inga kommer att komma på eran servers. Erat fel och skit i vad eran fans tycker att didrik ska vara kvar han gjorde inge fel som att freekilla oj han kom försent på bara ett möte. Ni skiter ju i allt. Ni var kompisar ni var allt och ni bara skiter i det för att han kom lite sent för ett möte där ni diskuterar bara bull- SHIT.
Timof är bäst :3 WAUW

marijuana

« Svar #39 skrivet: 10 oktober 2010, 20:56:11 »
Jag får inte säga min åsikt då jag är neutral ::)

BrödrosT^

• *
  • 3 174
  • Follow Your Dream
    • Visa profil
« Svar #40 skrivet: 10 oktober 2010, 20:56:57 »
Okej visst det är ju "erat" val att förstöra era servers och annat för att ni inte vill bry er om vad andra "tycker" ni bara kickar folk för att ni tycker det passar er bra. Vad händer sen ni haffar sämsta admins och inga kommer att komma på eran servers. Erat fel och skit i vad eran fans tycker att didrik ska vara kvar han gjorde inge fel som att freekilla oj han kom försent på bara ett möte. Ni skiter ju i allt. Ni var kompisar ni var allt och ni bara skiter i det för att han kom lite sent för ett möte där ni diskuterar bara bull- SHIT.
BRA SKRIVET ;) :D ;D :) :) :)

« Svar #41 skrivet: 10 oktober 2010, 20:58:10 »
REGELN GÄLLER JU ALLA SÅ INGET SNACK
Mvh. DaxxHaxx

Head Hunter

• 3 856
  • Den admin som var här längst >:D
    • Visa profil
« Svar #42 skrivet: 10 oktober 2010, 20:58:42 »
Tror inte många vet hur det känns att bli utslängd som Admin på tex en server eller ett community, då blir det lätt att man skriver "men palla bry sig han blev kickad" Märks direkt vilka som är ens riktiga vänner när sånt här händer .. Dom som bara låtsats kan dra åt peppan!  >:(

marijuana

« Svar #43 skrivet: 10 oktober 2010, 21:00:40 »
Känns som allt hat börjar vända sig mot ozzzkar så jag tycker vi gör såhär

• Pratar med dom involverade i ett samtal på Skype
  • Kommer fram till en bra lösning som dom flesta kan leva med
  • Är snälla mot varandra och låter bli att dra en ']['\/\/'s servrar i detta
  • Pratar om hur snygg KrushY^ är

Det är vad jag tycker men jag är ju neutral så  8)
« Senast ändrad: 10 oktober 2010, 21:02:19 av KrushY^ »

Gazza

• 4 344
  • u r pjetty :7
    • Visa profil
« Svar #44 skrivet: 10 oktober 2010, 21:01:12 »
Fint folk kommer alltid sent. :)

- Forutom om de heter Ludachriz.

« Senast ändrad: 10 oktober 2010, 21:03:37 av GaZzA »
Söker frivillig man i åldrarna 12-56, helst snaggad och stora spännande muskler och en tajt rumpa som snärtar när man spankar den.
Annars funkar det med en brud. Typ nån som liknar Maud Olofsson..