'][' E H \/\/ARRiORS

Förslag på ändringar #5 HH9

DiggeChilenaren

• *
  • 18
  • ']['W Legend since 2009
    • Visa profil
    • steamcommunity.com/profiles/76561198004737759/
Förslag på ändringar #5 HH9
« skrivet: 24 februari 2018, 01:54:38 »
Hejsan, Digge här igen.

Skulle gärna vilja ha lite förändringar på TW´s #5 HH9 server.

• Ta bort deadmute. Jag tycker ikke de stör spelarna så mycket när man är död för det är liksom ikke nån jailserver och en CT som tar commands. Ta bort deadmute så att man lättare kan kommunicera med dem döda/ikke döda spelarna.

• Restricted weapons tycker jag ska bort, för att alla ska kunna ha de vapen dom vill ha.

• Ta bort pluginet som gör att man blir slayad när en bomb exploderar/dessarmeras (förlorarlaget får slayen.) Som CT tycker jag att man ska kunna få ”save” sina vapen om det ikke finns nån tid kvar att desarmera bomben. Som T vill jag man ska kunna får göra sina egna val/risker när en bomb snart ska explodera. Kan vara så att en CT gömmer sig i närheten från bomben som sedan snabbt och enkelt kan desarmera. Vill ha det så här för då blir matchen mer spännande.

• Ersätta den aktuella joinsounden till den gamla. Minnen och lite oldschool är aldrig fel.

Med dessa förändringar tror jag det kommer bli lite trevligare att spela på TW´s HH9. Man är inte så restricted för att kunna göra saker och det kommer nog bli roligare att spela.

𝒟𝒾𝑔𝑔𝑒 𝒞𝒽𝒾𝓁𝑒𝓃𝒶𝓇𝑒𝓃
www.twitch.tv/diggechilenaren
http://steamcommunity.com/id/DiggeChilenaren/

Skroosh

• *
  • 5 183
  • Gotta go fast
    • Visa profil
SV: Förslag på ändringar #5 HH9
« Svar #1 skrivet: 20 mars 2018, 02:03:12 »
+1
Slow is not a real word