'][' E H \/\/ARRiORS

Tävling om Spotify Premium-kod 30/12

Tävling om Spotify Premium-kod 30/12
« skrivet: 28 december 2017, 22:00:34 »
Vi i styrelsen kommer att ha en tävling under helgen när ni har möjlighet att vinna en Spotify Premium-kod. Viktig info är att det krävs att man är medlem i föreningen vid tidpunkten då man vinner tävlingen för att man ska kunna vinna Spotify Premium-koden.

Var?
På '][' E H \/\/ARRiORS jailbreak-server i spelet Counter-Strike: Source. Adressen dit är omega.serverporten.net:27015

När?
Lördag den 30:e december, kl 18:00. Vill man vara garanterad att ha möjlighet att vinna så måste man vara på servern senast 18:00, tävlingen kan dock komma att starta några minuter senare, men det finns inga garantier för det.

Tävlingen beräknas vara avslutad kl 18:40 om allt går som det ska, tävlingen kan dock komma att hålla på fram till 22:30  beroende på hur bra folk klarar den, etc, klarar ingen tävlingen kör vi en annan tävling den 31:a december. Det är dock mycket osannolikt att ingen skulle klara tävlingen eller att den skulle hålla på mer än 3 timmar, håller tävlingen på längre än en dryg timme kommer vi antagligen ha nån paus på 5-10 minuter. Skulle det ändå hända att ingen klarar tävlingen kommer det upp info om exakt tid för nästa tävling under kvällen/natten mellan den 30:e och 31:a december.

Hur vinner man?
Info om vad man ska göra kommer ni att få på servern, det är också möjligt att vi laddar upp mer info exakt vad man ska göra här i tråden, håll utkik efter det. I vilket fall som helst kommer vi berätta allt ni behöver veta, om vad man ska göra för att vinna, under tävlingens gång inne på servern.

Endast du som spelar som fånge kommer kunna ha en möjlighet att vinna tävlingen, vi kan dock komma att ge fångvaktare möjlighet att delta och vinna i tävlingen, om vi ser ett behov av det. I så fall meddelas detta inne på servern. Utgå i vart fall från att endast fångar kommer kunna delta i tävlingen om inget annat sägs.

Tänk på att man måste vara medlem i föreningen vid tidpunkten som man vinner tävlingen för att kunna vinna koden, det är viktigt, vi gör inga undantag. Om du inte har ditt medlemskap kopplat till ditt Steam-ID, eller har det kopplat till fel Steam-ID, se till att gå in på din medlemskapssida och fixa det. Ditt Steam-ID kan du hitta genom https://steamidfinder.com/. Har du inte ditt medlemskap kopplat till ditt Steam-ID så går det ändå bra att få koden ifall du skickar ett PM till mig på forumet, men se i så fall till i förväg att du faktiskt kan logga in på ditt forumkonto.

Frågor
Har ni frågor om detta? Synpunkter? Behöver ni hjälp med medlemskap? Kontakta då mig, jag är ansvarig för tävlingen.
Man kan nå mig genom:
Att skicka ett privat meddelande på forumet.
Mail www.tehwarriors.net/crew och sen klicka på mig.
Vår TeamSpeak 3-server ifall jag sitter vid datorn, adressen till vår TS3-server är ts.tehwarriors.net
Vår Discord-server, adressen dit kan ni hitta på www.tehwarriors.net/servrar

Vi ses på servern!
Serveransvarig på #1 JAIL:

Om du vill kontakta mig (förslag, idéer, frågor om regler, klagomål på admins, m.m.) angående #1 JAIL:

E-post: living.computer[at]tehwarriors.net
PM: klicka på min profil och sen skicka PM
Skype: livingcomputer239 (skriv vem ni är och vad ni vill i invite-meddelandet, annars blir ni nekade).

SV: Tävling om Spotify Premium-kod 30/12
« Svar #1 skrivet: 30 december 2017, 17:53:01 »
Ytterligare info om tävlingen
Vissa undantag från serverns vanliga regler gäller under tävlingen:
Tävlingen kan komma att hållas under flera rundor beroende på antalet spelare som är inne, de som förlorat på en lek under tävlingen kan komma att bli slayade nästa runda, för att tävlingen ska kunna hålla sitt flyt.
Är tävlingen inte klar kl 21:00 kan vi komma att använda oss av speciella åtgärder för att förhindra rebeller, ingen blir dock bannad för att den rebellar.
Jag och andra admins som är inne har ensamrätt att ta regler under tävlingen, det gäller även om någon annan CT hinner prata före oss i början av rundan.

Som serveransvarig för #1 JAIL inför jag härmed dessa regler tillfälligt för att tävlingen ska fungera på bästa sätt. Dessa tillfälliga regler gäller tills jag meddelar att de upphör att gälla, genom meddelande här på forumet, eller som senast fram till 23:00 idag.

Nu är tävlingen klar, så dessa tillfälliga regler upphör här med att gälla.

EDIT: Tävlingen klar!

« Senast ändrad: 30 december 2017, 19:02:16 av Living Computer »
Serveransvarig på #1 JAIL:

Om du vill kontakta mig (förslag, idéer, frågor om regler, klagomål på admins, m.m.) angående #1 JAIL:

E-post: living.computer[at]tehwarriors.net
PM: klicka på min profil och sen skicka PM
Skype: livingcomputer239 (skriv vem ni är och vad ni vill i invite-meddelandet, annars blir ni nekade).