Vi i styrelsen kommer att ha två tävlingar under helgen där ni har möjlighet att vinna två Spotify-koder, en på lördag och en på söndag. Viktig info är att det krävs att man är medlem i föreningen vid tidpunkten då man vinner tävlingarna för att man ska kunna vinna Spotify-koderna.
Var?På '][' E H \/\/ARRiORS jailbreak-server i spelet Counter-Strike: Source. Adressen dit är omega.serverporten.net:27015
När? Lördag den 9:e december kl 21:00-21:30 samt söndag 10:e december kl 18:00-18:30. Vill ni vara säkra på att ha möjlighet att delta i tävlingen ska ni alltså vara där vid starttiden, tiden efter bindestrecket är sluttiden, då beräknas tävlingen vara avslutad.
Hur vinner man? Den första koden kommer man kunna vinna i leken gift day som en gift, den andra kommer man kunna vinna genom en annan lek, det kommer info om exakt vad det är man ska göra om man är inne på servern då.
VIKTIG INFO: Den första tävlingen hålls nu på söndag 10/12, när den andra tävlingen ursprungligen var planerad att hållas, scrollar ni ner i tråden får ni mer info. Mer info om den andra tävlingen kommer senare.
Tänk på att man måste vara medlem i föreningen vid tidpunkten då man vinner tävlingarna för att man ska kunna vinna koderna. Det är viktigt, vi gör inga undantag. Om du inte har ditt medlemskap kopplat till ditt Steam-ID, eller har det kopplat till fel Steam-ID, se till att gå in på din medlemskapssida och fixa det. Ditt Steam-ID kan du hitta genom
https://steamidfinder.com/. Har du inte ditt medlemskap kopplat till ditt Steam-ID så går det ändå bra att få koden ifall du skickar ett PM till mig på forumet, men se i så fall till i förväg att du faktiskt kan logga in på ditt forumkonto.
FrågorHar ni frågor om detta? Synpunkter? Behöver ni hjälp med medlemskap? Kontakta då mig, jag är ansvarig för tävlingen.
Man kan nå mig genom:
Att skicka ett privat meddelande på forumet.
Mail
www.tehwarriors.net/crew och sen klicka på mig.
Vår TeamSpeak 3-server ifall jag sitter vid datorn, adressen till vår TS3-server är ts.tehwarriors.net
Vår Discord-server, adressen dit kan ni hitta på
www.tehwarriors.net/servrarVäl mött i helgen!
EDIT: Mer info om första tävlingen finns i botten av tråden nu.
EDIT 2 runt 10/12 runt 16:30: Tävling nr 1 hålls nu på söndag istället för tävling nr 2, scrolla ner i tråden för mer info.