'][' E H \/\/ARRiORS

Tävlingar om Spotify-koder helgen 9/12-10/12

Tävlingar om Spotify-koder helgen 9/12-10/12
« skrivet: 07 december 2017, 17:12:28 »
Vi i styrelsen kommer att ha två tävlingar under helgen där ni har möjlighet att vinna två Spotify-koder, en på lördag och en på söndag. Viktig info är att det krävs att man är medlem i föreningen vid tidpunkten då man vinner tävlingarna för att man ska kunna vinna Spotify-koderna.

Var?
På '][' E H \/\/ARRiORS jailbreak-server i spelet Counter-Strike: Source. Adressen dit är omega.serverporten.net:27015

När?
Lördag den 9:e december kl 21:00-21:30 samt söndag 10:e december kl 18:00-18:30. Vill ni vara säkra på att ha möjlighet att delta i tävlingen ska ni alltså vara där vid starttiden, tiden efter bindestrecket är sluttiden, då beräknas tävlingen vara avslutad.

Hur vinner man?
Den första koden kommer man kunna vinna i leken gift day som en gift, den andra kommer man kunna vinna genom en annan lek, det kommer info om exakt vad det är man ska göra om man är inne på servern då.

VIKTIG INFO: Den första tävlingen hålls nu på söndag 10/12, när den andra tävlingen ursprungligen var planerad att hållas, scrollar ni ner i tråden får ni mer info. Mer info om den andra tävlingen kommer senare.

Tänk på att man måste vara medlem i föreningen vid tidpunkten då man vinner tävlingarna för att man ska kunna vinna koderna. Det är viktigt, vi gör inga undantag. Om du inte har ditt medlemskap kopplat till ditt Steam-ID, eller har det kopplat till fel Steam-ID, se till att gå in på din medlemskapssida och fixa det. Ditt Steam-ID kan du hitta genom https://steamidfinder.com/. Har du inte ditt medlemskap kopplat till ditt Steam-ID så går det ändå bra att få koden ifall du skickar ett PM till mig på forumet, men se i så fall till i förväg att du faktiskt kan logga in på ditt forumkonto.

Frågor
Har ni frågor om detta? Synpunkter? Behöver ni hjälp med medlemskap? Kontakta då mig, jag är ansvarig för tävlingen.
Man kan nå mig genom:
Att skicka ett privat meddelande på forumet.
Mail www.tehwarriors.net/crew och sen klicka på mig.
Vår TeamSpeak 3-server ifall jag sitter vid datorn, adressen till vår TS3-server är ts.tehwarriors.net
Vår Discord-server, adressen dit kan ni hitta på www.tehwarriors.net/servrar

Väl mött i helgen!

EDIT: Mer info om första tävlingen finns i botten av tråden nu.
EDIT 2 runt 10/12 runt 16:30: Tävling nr 1 hålls nu på söndag istället för tävling nr 2, scrolla ner i tråden för mer info.
« Senast ändrad: 10 december 2017, 16:31:18 av Living Computer »
Serveransvarig på #1 JAIL:

Om du vill kontakta mig (förslag, idéer, frågor om regler, klagomål på admins, m.m.) angående #1 JAIL:

E-post: living.computer[at]tehwarriors.net
PM: klicka på min profil och sen skicka PM
Skype: livingcomputer239 (skriv vem ni är och vad ni vill i invite-meddelandet, annars blir ni nekade).

Ghost Potato

• *
  • 257
  • Slim Shady in all of us.
    • Visa profil
SV: Tävlingar om Spotify-koder helgen 9/12-10/12
« Svar #1 skrivet: 08 december 2017, 16:50:54 »
Vad kul!:D
Saying you sick, quit playing you prick don't nobody care And why the fuck am I yelling at air I ain't even talking to no one cause ain't nobody there!
¯\_(ツ)_/¯

« Svar #2 skrivet: 09 december 2017, 20:45:04 »
Info om lördagstävlingen
Vi kommer köra gift day åtminstone nån gång mellan 21:00-21:30, en av giftsen kommer att vara en Spotify-kod. Man vet dock inte vilken förrän man har valt att antingen ge bort sin gift eller ta emot den.
Det kommer bara att gå att vinna giften om man spelar som fånge samt lever då gift day-leken körs, så vill man gärna ha Spotify-koden kan det vara klokt att undvika att rebella, man får dock försöka rebella om man vill, precis som man normalt får på jailbreak.

Gift day kan komma att köras mitt i en runda efter man kört andra lekar, så glöm inte att tänka på det om ni gillar att rebella.  (Vem gör inte? ::))
Tänk även på att som fånge lyssna noga på det fångvaktarna säger om ni inte vill gå miste om möjligheten att vinna Spotify-koden.

Vill man vara garanterad att ha möjlighet att vinna Spotify-koden så måste man vara på servern senast 21:00, men gift day-leken kan även komma att starta ett par minuter senare. Koden beräknas dock vara vunnen av någon vid 21:30, koden kan i vart fall komma att bli utdelad efter 21:30 ifall det skulle bli väldigt mycket rebellande på rundorna, så att man inte skulle kunna köra gift day i tid, det är dock osannolikt att det skulle hända.

Hur man kör giftday
CT:n som tar regler säger gift day says hoppa (t.e.x..) den som hoppar först får då möjlighet att antingen ge bort eller ta emot sin gift, CT kommer överens om vilken gift det är i förväg genom CT chatt. Man vet inte som T vad giften är förrens man valt att ta emot eller ge bort den, giften kan vara ett skott i pannan också. Eller att man blir inslängd i en cell för att få 3 granater på sig som man får försöka överleva. Ni vet inte i förväg vad det är ni får.

EDIT: La till lite information om hur man kör gift day.
« Senast ändrad: 09 december 2017, 20:49:24 av Living Computer »

Om du vill kontakta mig (förslag, idéer, frågor om regler, klagomål på admins, m.m.) angående #1 JAIL:

Skype: livingcomputer239 (skriv vem ni är och vad ni vill i invite-meddelandet, annars blir ni nekade).

« Svar #3 skrivet: 10 december 2017, 09:06:41 »
"Gift day kan komma att köras mitt i en runda efter man kört andra lekar, så glöm inte att tänka på det om ni gillar att rebella.  (Vem gör inte? ::))"

Ja det blir svårt  :'(

Ozzzkar

• *
  • 5 114
    • Visa profil
    • dataviruset.com - Min personliga portfolio
« Svar #4 skrivet: 10 december 2017, 13:31:43 »
"Gift day kan komma att köras mitt i en runda efter man kört andra lekar, så glöm inte att tänka på det om ni gillar att rebella.  (Vem gör inte? ::))"

Ja det blir svårt  :'(

Busgunnar ;)
Med vänliga hälsningar...

« Svar #5 skrivet: 10 december 2017, 16:21:04 »
Ändringar av planer på grund av komplikationer under lördagens tävling
Det uppstod lite komplikationer under lördagens tävling, en person hade vunnit tävlingen, när jag sedan skulle skicka koden till honom, så kom det fram att han inte var medlem i föreningen. Jag skickade aldrig koden till honom, men jag hade sagt till alla redan att tävlingen var slut, och flera personer hade lämnat servern på grund av det. Så det vore orimligt att hålla om tävlingen direkt efteråt.

Därför så gör vi nu så att vi flyttar lördagens tävling till kl 18:00 idag, alltså till samma tid som dagens tävling var planerad att hållas. Den tävling som egentligen skulle hållas idag håller vi någon gång nästa vecka istället, ni får mer information om det senare under nästa vecka. Vi har alltså fortfarande en tävling med chans att vinna en Spotify-kod idag 18:00, precis som planerat.

Info om lördagstävlingen

Vill man vara garanterad att ha möjlighet att vinna Spotify-koden så måste man vara på servern senast 21:00, men gift day-leken kan även komma att starta ett par minuter senare. Koden beräknas dock vara vunnen av någon vid 21:30, koden kan i vart fall komma att bli utdelad efter 21:30 ifall det skulle bli väldigt mycket rebellande på rundorna, så att man inte skulle kunna köra gift day i tid, det är dock osannolikt att det skulle hända.
Det där gäller precis som innan, skillnaden är förstås att det är 18:00-18:30 det rör sig om.

Tävlingen som egentligen skulle vara söndagens tävling kommer hållas någon gång nästa vecka, vi ger mer info om det senare.

Ses på servern!

EDIT: Förtydligande lite angående tiden.
« Senast ändrad: 10 december 2017, 16:48:17 av Living Computer »