'][' E H \/\/ARRiORS

Gamla trådar

Skroosh

• *
  • 5 187
  • Gotta go fast
    • Visa profil
Gamla trådar
« skrivet: 19 oktober 2017, 03:13:53 »
Hej

Jag tycker vi ska ta bort regeln att man inte får väcka gamla trådar. Då vissa trådar fortfarande har ett ämne av intresse, därav gör nya trådar det mer förvirrande att söka upp det ämnet man vill läsa om.

Slow is not a real word
Gotta go fast
I rate it 60/60 FPS

SV: Gamla trådar
« Svar #1 skrivet: 19 oktober 2017, 14:11:50 »
Man får väcka gamla trådar bara man inte väcker en massa gamla trådar i onödan, se reglerna.
Serveransvarig på #1 JAIL:

Om du vill kontakta mig (förslag, idéer, frågor om regler, klagomål på admins, m.m.) angående #1 JAIL:

E-post: living.computer[at]tehwarriors.net
PM: klicka på min profil och sen skicka PM
Skype: livingcomputer239 (skriv vem ni är och vad ni vill i invite-meddelandet, annars blir ni nekade).

palsternacka

• *
  • 5 186
  • Überleader
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: 19 oktober 2017, 16:59:29 »
Hej

Jag tycker vi ska ta bort regeln att man inte får väcka gamla trådar. Då vissa trådar fortfarande har ett ämne av intresse, därav gör nya trådar det mer förvirrande att söka upp det ämnet man vill läsa om.

Jag håller med om att vissa trådar fortfarande kan vara aktuella, men att "väcka" en 7 år gammal födelsedagstråd med "grattis i efterskott!" är inte lämpligt. Tillför exempelvis inte ditt inlägg något nytt till diskussionen eller är relevant för ämnet så kanske du inte ska skriva i just den tråden. Du skulle istället kunna göra en ny tråd om att du vill ha X tillbaka som admin och diskutera ämnet vidare där, istället för att skriva "Tycker han ska få tillbaka sin admin" i en annan tråd som inte varit aktiv på sju år.
Med vänlig hälsning
Jill

OM DU BLIR MEDLEM I FÖRENINGEN, ANGE 1276 SOM REKRYTERINGSNUMMER <3

Har du någon fråga gällande föreningen eller communityt? Skicka PM!

Floppppppp

• *
  • 1 168
  • Livs Levande Legend.
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: 25 oktober 2017, 21:00:00 »
Jag håller med dig Skroosh.