'][' E H \/\/ARRiORS

Synpunkt

CanadaGås

• *
  • 4
  • FLAX=CanadaGås 2016
    • Visa profil
Synpunkt
« skrivet: 04 mars 2017, 15:52:10 »
Hej!
Som ni alla vet så är Gmod servern väldigt död och jag undrar om man kunde fixa det på något sätt och då tänkte jag att man kanske ska fixa lite nya saker, kanske en ny mapp tex för att förnya det lite. Jag tycker att den mapp som ni använder på DarkRP är lite tråkig den ger liksom inte så mycket rollspels känsla jag skulle rekommendera den här http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=296403366 den är väldigt stor och rolig att spela på det finns plats åt allt PD, brandstation, Sjukhus och mycket mer. Det skulle vara roligt om detta kommer fram och blir av tror att det skulle gå framåt för Gmod servern. Varför jag säger detta är för att det finns inga bra svenska servrar men om då ni kanske rustar upp servern med lite nya grejer så kanske ni får in spelare som sprider rykten om att eran server är superkul att spela på så kanske det kommer att bli bättre och då får ni fler medlemar till erat Community och det är bara bra ju fler desto bättre. Det var allt jag ville säga hoppas att ni kommer lyssna på mitt tips och försöker att få liv i gmod servern skulle vara riktigt roligt ;D

Tack för mig!
//CanadaGås