'][' E H \/\/ARRiORS

Protokoll från staff-mötet 2016-09-10 publicerat

palsternacka

• *
  • 5 186
  • Überleader
    • Visa profil
Protokoll från staff-mötet 2016-09-10 publicerat
« skrivet: 17 september 2016, 00:59:29 »
Hej! Nu finns protokollet från septembers staff-möte publicerat.
Med vänlig hälsning
Jill

OM DU BLIR MEDLEM I FÖRENINGEN, ANGE 1276 SOM REKRYTERINGSNUMMER <3

Har du någon fråga gällande föreningen eller communityt? Skicka PM!

DavidFTW898

• 1 190
  • Stay Stronk!
    • Visa profil
    • JUST CKLICK IT
SV: Protokoll från staff-mötet 2016-09-10 publicerat
« Svar #1 skrivet: 17 september 2016, 11:18:57 »
Tycker det är oerhört osedligt och odugligt av ledningen att vi admins som blev kickade inte fick något besked om fastställandet, till följd av lördagens möte, förens nu. Utan först kunna läsa det i mötesprotokollet som nyss publicerats, en hel vecka efter.

palsternacka

• *
  • 5 186
  • Überleader
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: 17 september 2016, 11:46:23 »
Till att börja med ber jag om ursäkt till de personer som genom protokollet får veta att de uteslutna ur staff. Ni borde ha blivit informerade i förhand men i allt som pågår så glömdes det.  Jag tar delvis på mig skulden för det, jag har fokuserat på annat och missade således att skicka ut informationen.

Tycker det är oerhört osedligt och odugligt av ledningen att vi admins som blev kickade inte fick något besked om fastställandet, till följd av lördagens möte, förens nu. Utan först kunna läsa det i mötesprotokollet som nyss publicerats, en hel vecka efter.

Hur ska ni göra med csgoservrarna nu när det inte finns några admins? Känns konstigt hur ni diskuterade att kicka alla men samtidigt inte övervägde om det vart värt att isåfall stänga ner servrarna?  :o

Resonemanget gick något i stil med "varför ha admins som är inte är aktiva öht?". Det finns åsikter om att det är bättre att starta om från en ny kula och låta SA rekrytera nya administratörer som visar intresse här och nu, då det är detta som fattats från nuvarande CSGO-admins. I tidigare protokoll har det tagits upp att inaktiva servrar ska stängas ned, så det är övervägt att göra likadant med GO-servrarna.

Med vänlig hälsning
Jill

OM DU BLIR MEDLEM I FÖRENINGEN, ANGE 1276 SOM REKRYTERINGSNUMMER <3

Har du någon fråga gällande föreningen eller communityt? Skicka PM!

Ozzzkar

• *
  • 5 124
    • Visa profil
    • dataviruset.com - Min personliga portfolio
« Svar #3 skrivet: 18 september 2016, 13:46:51 »
Instämmer om att det är osedligt och tycker att det är tråkigt, jag ber om ursäkt och tar också på mig ansvar för detta. Tyvärr är den enkla förklaringen att det var hård press på mötet om att alla admins skulle ut, av någon anledning är det det vanligaste vi brukar ta upp på mötena nu för tiden. Inte så mycket fokus på vad vi ska göra för att få in nya spelare eller admins.
Med vänliga hälsningar...

DavidFTW898

• 1 190
  • Stay Stronk!
    • Visa profil
    • JUST CKLICK IT
« Svar #4 skrivet: 19 september 2016, 16:05:00 »
Instämmer om att det är osedligt och tycker att det är tråkigt, jag ber om ursäkt och tar också på mig ansvar för detta. Tyvärr är den enkla förklaringen att det var hård press på mötet om att alla admins skulle ut, av någon anledning är det det vanligaste vi brukar ta upp på mötena nu för tiden. Inte så mycket fokus på vad vi ska göra för att få in nya spelare eller admins.
Har inget problem mot beslutet på ett personligt plan. Däremot tycker jag det kunde ha skötts mer exemplariskt och som jag sa privat till Palster "det borde varit prioett efter mötets avslut". Uppskattar även att ni ber om ursäkt och tar på er det, vi får hoppas att det inte upprepas igen. :)