'][' E H \/\/ARRiORS

Inget svar på 3,5 månad [ADMIN HIT]

Inget svar på 3,5 månad [ADMIN HIT]
« skrivet: 04 april 2016, 18:10:03 »
Tjenare, jag tänkte bara påminna om att läsa ansökningarna till Garry's Mod. Min har inte blivit svarad på 3,5 månad. Ni andra som läser, fråga inte samma man blir svarad tillslut. Men kändes konstig att ingen svarat på 3,5 månad :)

SV: Inget svar på 3,5 månad [ADMIN HIT]
« Svar #1 skrivet: 04 april 2016, 18:21:04 »
Läs den klistrade tråden som finns i toppen på varje ansökningsforum, där ser du anledningen till att du inte har fått svar.
Serveransvarig på #1 JAIL:

Om du vill kontakta mig (förslag, idéer, frågor om regler, klagomål på admins, m.m.) angående #1 JAIL:

E-post: living.computer[at]tehwarriors.net
PM: klicka på min profil och sen skicka PM
Skype: livingcomputer239 (skriv vem ni är och vad ni vill i invite-meddelandet, annars blir ni nekade).

palsternacka

• *
  • 5 186
  • Überleader
    • Visa profil
SV: Inget svar på 3,5 månad [ADMIN HIT]
« Svar #2 skrivet: 04 april 2016, 18:38:00 »
Långt ned i tråden (som Living Computer hänvisar till) står det följande:

Citera
Det spelar ingen roll hur långt ner er tråd ligger i forumavdelningen. Bumpa alltså inte, det tjänar ingenting till. Be inte heller oss admins/moderatorer att kommentera. Det tjänar inget till. Vi (eller egentligen serveransvariga tillsammans med ledningen) rekryterar när vi behöver admins, och ingen behöver någonsin kommentera, det ändrar inte chansen för någon.

Läser du ännu längre ned, ja, allra längst ned så kan du hitta detta:

Citera
PS (2) - vi kontaktar dig om du blir admin, det finns ingen satt tid för besked utan rekrytering sker när vi behöver mer admins

Hoppas det är nog med svar, hör av dig annars! :)
Med vänlig hälsning
Jill

OM DU BLIR MEDLEM I FÖRENINGEN, ANGE 1276 SOM REKRYTERINGSNUMMER <3

Har du någon fråga gällande föreningen eller communityt? Skicka PM!