'][' E H \/\/ARRiORS

Hade ni röstat annorlunda idag än vid förra riksdagsvalet? Varför, varför inte?

palsternacka

• *
  • 5 186
  • Überleader
    • Visa profil
Och nu när alla flyktingar kommer hit så får SD nya väljare för att folk vill ha nåt att skylla på.

... och skyller man alla världens problem på flyktingar så är man ju redan från början pantad. Är vi inte människor allihopa? Med samma rätt att leva?
Med vänlig hälsning
Jill

OM DU BLIR MEDLEM I FÖRENINGEN, ANGE 1276 SOM REKRYTERINGSNUMMER <3

Har du någon fråga gällande föreningen eller communityt? Skicka PM!

Laxnacke

• 859
  • Psykos
    • Visa profil
... och skyller man alla världens problem på flyktingar så är man ju redan från början pantad. Är vi inte människor allihopa? Med samma rätt att leva?

Precis, skönt att det finns folk med hjärnan och hjärtat på rätt ställe.

Förövrigt så är det inte odemokratiskt, Socialdemokraterna har haft egen majoritet i flertalet mandatperioder genom åren, är det odemokratiskt att de inte vill samarbeta med ideologiska motståndare?
Fuck csg

BrödrosT^

• *
  • 3 174
  • Follow Your Dream
    • Visa profil

Så IS-Krigare har lika rätt o leva som en flykting som flyr från dessa galningar?. Och vem har sagt att flyktingar är alla världens problem?

palsternacka

• *
  • 5 186
  • Überleader
    • Visa profil
Så IS-Krigare har lika rätt o leva som en flykting som flyr från dessa galningar?. Och vem har sagt att flyktingar är alla världens problem?

Alla har samma rätt att leva, ja. Har du begått något brott så kanske straff vore på sin plats, men det fråntar egentligen inte dig rätten att leva (även om man visst kan föredra att många borde få dödsstraff).

Mycket av SDs politik går ut på att påstå att invandring och flyktingar är anledningen till många, om inte alla, problem som finns i Sverige.
Med vänlig hälsning
Jill

StekN^

• 1 882
  • Han som alltid blev bannad
    • Visa profil

Finns där någon som skyller allt på flyktingar? Den närmaste person jag kan komma på är Hitler, fast det var med judar. Personligen tror jag inte fler än 1% av SDs väljare sjunker så lågt så att de skyller precis allt på flyktingar. Det är väl snarare folk som fokuserar mest på invandringspolitiken och inte har något annat parti att vända sig till. Själv var jag 17 vid förra valet och kunde inte rösta, men SD var inte helt utanför rutan även om jag inte kunde rösta. Själv är jag en socialdemokrat, jag skulle dock gärna velat se fler partier ta upp invandringspolitik. Det behövs i ett land som Sverige, som vid tillfällen tagit in flest invandrare i hela Europa.

Nu vill jag inte gnaga för mycket på invandringen, men jag hade gärna sett partier vågar debattera om ämnet utan att se varandra som rasister.
Ayy!

Xoonia

• 1 002
  • Efterlyst i 20 nationer.
    • Visa profil
Finns där någon som skyller allt på flyktingar? Den närmaste person jag kan komma på är Hitler, fast det var med judar. Personligen tror jag inte fler än 1% av SDs väljare sjunker så lågt så att de skyller precis allt på flyktingar. Det är väl snarare folk som fokuserar mest på invandringspolitiken och inte har något annat parti att vända sig till. Själv var jag 17 vid förra valet och kunde inte rösta, men SD var inte helt utanför rutan även om jag inte kunde rösta. Själv är jag en socialdemokrat, jag skulle dock gärna velat se fler partier ta upp invandringspolitik. Det behövs i ett land som Sverige, som vid tillfällen tagit in flest invandrare i hela Europa.

Nu vill jag inte gnaga för mycket på invandringen, men jag hade gärna sett partier vågar debattera om ämnet utan att se varandra som rasister.
+1

Detta är vad som måste ske annars kommer ju SD att bli störst.
Ha kul, så lever du längre!

Floppppppp

• *
  • 1 168
  • Livs Levande Legend.
    • Visa profil
+1

Detta är vad som måste ske annars kommer ju SD att bli störst.
Asså du snackar om SD som om det vore dåligt, när du själv supportar det. Amaraijt?!

ONTOPIC: Jag fick inte rösta för jag var/är 12, men jag är vänsterextremist iallafall.

Ekan

• **
  • 110
  • Everything that can go wrong, will go wrong.
    • Visa profil
Politik är för mig ointressant då det känns som att det mest handlar om att välja mellan bajs och bajs. Men jag är nöjd med min röst, tackar som frågar
Arguing on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still retarded.

Xoonia

• 1 002
    • Visa profil
Asså du snackar om SD som om det vore dåligt, när du själv supportar det. Amaraijt?!

ONTOPIC: Jag fick inte rösta för jag var/är 12, men jag är vänsterextremist iallafall.
Jag stödjer SD men jag är mer i mitten så man kan säga att jag är moderat.
Kul dock att du är vänsterextremist som brukar våld mot oliktänkande. så ditt inlägg bliv lite av ett stolpe ut.
« Senast ändrad: 18 september 2015, 19:21:49 av Xoonia »

palsternacka

• *
  • 5 186
  • Überleader
    • Visa profil
Kul dock att du är vänsterextremist som brukar våld mot oliktänkande. så ditt inlägg bliv lite av ett stolpe ut.

Högerextrema brukar också våld mot oliktänkande. Det är liksom lite det som extremister gör. Typ IS.
Med vänlig hälsning
Jill

Xoonia

• 1 002
    • Visa profil
Typ det ja.

Floppppppp

• *
  • 1 168
  • Livs Levande Legend.
    • Visa profil
Japp, jag är lite som SD, jag utesluter folk som tycker annorlunda.

EoS

• *
  • 1 668
  • |Självutnämnd media härskare över tw |
    • Visa profil
    • Min fotosida
Hade nog röstat på annat parti men ont helt hundra då det atm är lite kluster fuck röra i regeringen / "dec grejen" hade ifall inte röstat på SD

EoS via Tapatalk

| Gör sprays | Eos95s fototråd | Dyslexiker | Eos@tehwarriors.net | Steam |
"hu hu diktatur" /jill
palsternacka, das überleader

Ozzzkar

• *
  • 5 123
    • Visa profil
    • dataviruset.com - Min personliga portfolio
Jag hade röstat på samma sätt som förra gången :)
Med vänliga hälsningar...