'][' E H \/\/ARRiORS

Hade ni röstat annorlunda idag än vid förra riksdagsvalet? Varför, varför inte?

Som titeln säger, har era åsikter ändrats? Själv har mina ändrats och nu sympatiserar jag inte med något parti!

Jag sympatiserade med ett borgerligt parti men inte längre på grund av DÖ.
gurk gurk gurk

DavidFTW898

• 1 190
  • Stay Stronk!
    • Visa profil
    • JUST CKLICK IT
Känns som om det flesta parter är vänster idag. Finns säkert många som hade ändrat sina röster! :)

palsternacka

• *
  • 5 186
  • Überleader
    • Visa profil
Nä, jag är nöjd med det jag röstade.
Med vänlig hälsning
Jill

OM DU BLIR MEDLEM I FÖRENINGEN, ANGE 1276 SOM REKRYTERINGSNUMMER <3

Har du någon fråga gällande föreningen eller communityt? Skicka PM!

BrödrosT^

• *
  • 3 174
  • Follow Your Dream
    • Visa profil
Lite lurad känner man sig, Jag röstade för en borglig regering, inte för att släppa igenom rödgrönas budget/politik. Just nu går jag mer på egna åsikter tills vi får fler oppositionsparti än V o SD

palsternacka

• *
  • 5 186
  • Überleader
    • Visa profil
Lite lurad känner man sig, Jag röstade för en borglig regering, inte för att släppa igenom rödgrönas budget/politik

Varför känner du dig lurad? :/
Med vänlig hälsning
Jill

OM DU BLIR MEDLEM I FÖRENINGEN, ANGE 1276 SOM REKRYTERINGSNUMMER <3

Har du någon fråga gällande föreningen eller communityt? Skicka PM!

DavidFTW898

• 1 190
  • Stay Stronk!
    • Visa profil
    • JUST CKLICK IT
Lite lurad känner man sig, Jag röstade för en borglig regering, inte för att släppa igenom rödgrönas budget/politik. Just nu går jag mer på egna åsikter tills vi får fler oppositionsparti än V o SD
Låter lite som mig! :)

BrödrosT^

• *
  • 3 174
  • Follow Your Dream
    • Visa profil

Patrik!

• 4 993
  • <3
    • Visa profil
Ja det hade jag.
// Patrik!

Xoonia

• 1 002
  • Efterlyst i 20 nationer.
    • Visa profil
Jag är nöjd på det partiet jag röstade på men däremot är jag inte nöjd över den såkallade Decemberöverenskommelsen då den är odemokratisk.
Ha kul, så lever du längre!

Floppppppp

• *
  • 1 168
  • Livs Levande Legend.
    • Visa profil
Jag är nöjd på det partiet jag röstade på men däremot är jag inte nöjd över den såkallade Decemberöverenskommelsen då den är odemokratisk.
Nope, helt demokratisk.

Xoonia

• 1 002
    • Visa profil

DavidFTW898

• 1 190
  • Stay Stronk!
    • Visa profil
    • JUST CKLICK IT
Faktiskt inte.
Ett demokratiskt val till att göra det "odemokratiskt" :)

Laxnacke

• 859
  • Psykos
    • Visa profil

Hur tycker du att det är odemokratiskt? Politik och demokrati funkar på detta viset.

Nu antar jag att du anser att den är odemokratiskt gentemot SD och deras väljare, men har de egen majoritet? Nej, då får de finna sig i att de sitter i en sådan position när inga partier vill samarbeta med dem av uppenbara skäl.
Fuck csg

Xoonia

• 1 002
    • Visa profil
Hur tycker du att det är odemokratiskt? Politik och demokrati funkar på detta viset.

Nu antar jag att du anser att den är odemokratiskt gentemot SD och deras väljare, men har de egen majoritet? Nej, då får de finna sig i att de sitter i en sådan position när inga partier vill samarbeta med dem av uppenbara skäl.
Man gör allt för att få SD utanför och på det viset gör man Jimmie en bättre politker när inte ens de stora partierna vill prata med dem och man tror att man gynnar Demokratin när man allerar sig med alliansen (de gjorde ett stort misstag).

Och nu när alla flyktingar kommer hit så får SD nya väljare för att folk vill ha nåt att skylla på.

Floppppppp

• *
  • 1 168
  • Livs Levande Legend.
    • Visa profil
Man gör allt för att få SD utanför och på det viset gör man Jimmie en bättre politker när inte ens de stora partierna vill prata med dem och man tror att man gynnar Demokratin när man allerar sig med alliansen (de gjorde ett stort misstag).

Och nu när alla flyktingar kommer hit så får SD nya väljare för att folk vill ha nåt att skylla på.
Spännande, men det gör inte saken odemokratisk. Förklara gärna så jag, som inte är så insatt, förstår c: