'][' E H \/\/ARRiORS

ESL Cologne 2015

Ghost Potato

• *
  • 257
  • Slim Shady in all of us.
    • Visa profil
ESL Cologne 2015
« skrivet: 19 augusti 2015, 16:15:08 »
Nu när det bara några dagar kvar till ESL Cologne vad har ni för förväntningar och predictions!:)
Saying you sick, quit playing you prick don't nobody care And why the fuck am I yelling at air I ain't even talking to no one cause ain't nobody there!
¯\_(ツ)_/¯

StekN^

• 1 882
  • Han som alltid blev bannad
    • Visa profil
SV: ESL Cologne 2015
« Svar #1 skrivet: 19 augusti 2015, 16:21:29 »
Grupp A: TSM 1a och NiP på en nära 2a (tror TSM vinner med liten marginal över NiP). CLG 3a och Renegades sist. Även om Renegades kvalificerade mot t.ex Titan och Hellraisers osv så har de inte erfarenheten som de andra 3 lagen har.

Grupp B: EnvyUs på en stark 1a, deras nya roster verkar väldigt bra. Kinguin/Flipside 2a och 3a, kanske blir en tie breaker där om det är möjligt med poängsystemet. Luminosity sist. Igen, de har inte imponerat särskilt mycket och de har inte mycket erfarenhet.

Grupp C: Helt klart Fnatic 1a, Na'Vi på en nära 2a, Titan 3a (deras nya roster verkar sämre/samma som innan). eBettle har spelat väldigt bra, de skulle faktiskt kunna göra uppror i gruppen. De kan potentiellt hamna 2a eller 3a.

Grupp D: VP 1a med C9 på en nära 2a, Mousesports 3a och sist Immunity, de har också lite erfarenhet och har inte direkt imponerat mig.
Ayy!

Ghost Potato

• *
  • 257
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: 19 augusti 2015, 16:22:46 »
Mina predictions.

GROUP A
1.TSM
2.NiP

GROUP B
1.EnVy
2. Ganska tight mellan Kinguin och F3, skulle nog ta F3

GROUP C
1.fnatic
2.Titan

GROUP D
1.VP
2.mouz

Grupp C och D är ganska svåra grupper men det är vad jag tror.
Saying you sick, quit playing you prick don't nobody care And why the fuck am I yelling at air I ain't even talking to no one cause ain't nobody there!
¯\_(ツ)_/¯

StekN^

• 1 882
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: 19 augusti 2015, 16:55:47 »
Mina predictions.

GROUP A
1.TSM
2.NiP

GROUP B
1.EnVy
2. Ganska tight mellan Kinguin och F3, skulle nog ta F3

GROUP C
1.fnatic
2.Titan

GROUP D
1.VP
2.mouz

Grupp C och D är ganska svåra grupper men det är vad jag tror.

Så du tror verkligen att Mousesports tar C9? Intressant.
Ayy!

Ghost Potato

• *
  • 257
    • Visa profil
« Svar #4 skrivet: 19 augusti 2015, 17:24:59 »
Kan hända, 50/50 enligt mig.

NiP..:(
« Senast ändrad: 22 augusti 2015, 20:37:56 av Gunnar Gele »
¯\_(ツ)_/¯

StekN^

• 1 882
    • Visa profil
« Svar #5 skrivet: 22 augusti 2015, 20:36:31 »
NiP..:(

Förstår inte varför de fortfarande behåller Allu. No offense mot Allu (och Allu-fans) men han är inte bra i NiP samt att jag tycker inte han håller måttet för ett lag som är (eller var numera) top 5 i världen. Han är finsk vilket gör att de andra får kalla ut grejer på engelska ibland samt att det känns inte som att han fyllde i hålet Maikelele lämnade. Hans stil funkar inte, han är riktigt kass med ARs och han har inte erfarenheten andra top tier lag har.

Jag tror och hoppas de gör sig av med honom. Jag fruktar också att Friberg kan bli ersatt, han har varit dålig de senaste månaderna. Där finns en anledning till att NiP blev så mycket sämre helt plötsligt efter att Allu kom in. Och Allu har ändå haft många månader på sig att träna, skaffa erfarenhet av spelet i sig samt LAN-scenen m.m, men det tycks inte räcka. Allu spelade bedrövligt dåligt mot VP och jag hoppas inte han stannar i NiP efter detta.

Synd att se ett så bra och glatt lag gå i graven.
Ayy!

Ghost Potato

• *
  • 257
    • Visa profil
« Svar #6 skrivet: 22 augusti 2015, 21:27:01 »
Förstår inte varför de fortfarande behåller Allu. No offense mot Allu (och Allu-fans) men han är inte bra i NiP samt att jag tycker inte han håller måttet för ett lag som är (eller var numera) top 5 i världen. Han är finsk vilket gör att de andra får kalla ut grejer på engelska ibland samt att det känns inte som att han fyllde i hålet Maikelele lämnade. Hans stil funkar inte, han är riktigt kass med ARs och han har inte erfarenheten andra top tier lag har.

Jag tror och hoppas de gör sig av med honom. Jag fruktar också att Friberg kan bli ersatt, han har varit dålig de senaste månaderna. Där finns en anledning till att NiP blev så mycket sämre helt plötsligt efter att Allu kom in. Och Allu har ändå haft många månader på sig att träna, skaffa erfarenhet av spelet i sig samt LAN-scenen m.m, men det tycks inte räcka. Allu spelade bedrövligt dåligt mot VP och jag hoppas inte han stannar i NiP efter detta.

Synd att se ett så bra och glatt lag gå i graven.

I just need to agree!:(
-friberg
-Allu
¯\_(ツ)_/¯

StekN^

• 1 882
    • Visa profil
« Svar #7 skrivet: 22 augusti 2015, 21:32:08 »
I just need to agree!:(
-friberg
-Allu

Problemet är att Friberg har förmågan att vara en top-spelare, han har bara inte levt upp till det på sistone. Riktigt synd, det är kul att se Friberg i form som entry-fragger och i clutch-situationer.

Bort med Allu.
Ayy!

Ghost Potato

• *
  • 257
    • Visa profil
« Svar #8 skrivet: 23 augusti 2015, 00:40:05 »
Problemet är att Friberg har förmågan att vara en top-spelare, han har bara inte levt upp till det på sistone. Riktigt synd, det är kul att se Friberg i form som entry-fragger och i clutch-situationer.

Bort med Allu.

Mm allu är inge tvek.
¯\_(ツ)_/¯

Floppppppp

• *
  • 1 168
  • Livs Levande Legend.
    • Visa profil
« Svar #9 skrivet: 23 augusti 2015, 15:33:13 »
Envyyyyyyyyyyyyyy

NAOZ

• 829
    • Visa profil
« Svar #10 skrivet: 23 augusti 2015, 15:47:38 »
Envyyyyyyyyyyyyyy
mhm, det sög, förlorade mina ända 10$
Sveriges kortaste skämt: AIK

Floppppppp

• *
  • 1 168
  • Livs Levande Legend.
    • Visa profil
« Svar #11 skrivet: 23 augusti 2015, 18:55:36 »
fnatic och envy i final wooohoooo spännandeee

Ghost Potato

• *
  • 257
    • Visa profil
« Svar #12 skrivet: 23 augusti 2015, 23:32:06 »
fnatic och envy i final wooohoooo spännandeee

Jag är 100% säker på att flusha fuskar.
¯\_(ツ)_/¯

Ghost Potato

• *
  • 257
    • Visa profil
« Svar #13 skrivet: 24 augusti 2015, 01:48:48 »
Grattis till fnatic!!
¯\_(ツ)_/¯

StekN^

• 1 882
    • Visa profil
« Svar #14 skrivet: 24 augusti 2015, 05:12:09 »
Han är väldigt bra på spelet, inget fusk av honom.

Men en del incidenter har väckt tankar.
Ayy!