'][' E H \/\/ARRiORS

Jobb för ungdomar!:)

Ghost Potato

• *
  • 257
  • Slim Shady in all of us.
    • Visa profil
Jobb för ungdomar!:)
« skrivet: 08 augusti 2015, 02:02:18 »
Undrar om det finns något jobb man kan tjäna pengar på som 15 åring samt vilka jobb det finns att sommarjobba.
Nu är sommaren i princip över men finns det något annat jobb kanske under skolan eller nästa sommar, payouten ska inte vara nå problem sålänge det inte är överdrivet lite. Bor i stockholm och pls inge barnvakt, hundvakt eller sånna idéer.
Saying you sick, quit playing you prick don't nobody care And why the fuck am I yelling at air I ain't even talking to no one cause ain't nobody there!
¯\_(ツ)_/¯

Ghost Potato

• *
  • 257
    • Visa profil
SV: Jobb för ungdomar!:)
« Svar #1 skrivet: 08 augusti 2015, 02:22:57 »
Du kan alltid dela ut reklam http://www.delareklam.nu/?utm_source=sdr.se&utm_medium=ppc&utm_campaign=Utdelare Tråkigt som in i helvete, men funkar ju ett tag samt att du troligtvis kan skippa några hus eftersom de flesta inte klagar att de inte fått sin reklam.

Lägg ut en platsannons i en tidning där du erbjuder tjänster som att fixa i trädgården, måla staket eller annat enkel fysiskt arbete.

Om inget av det intresserar dig kan du ju följa el diablos råd från förra "tjäna pengar" tråden. :v
Nä, men gör inte det. Bättre att klippa gräset åt folk!

Dela reklam är nog en bra idé, kanske tråkigt men du gör det inte gratis heller.
Saying you sick, quit playing you prick don't nobody care And why the fuck am I yelling at air I ain't even talking to no one cause ain't nobody there!
¯\_(ツ)_/¯

lutten

• **
  • 255
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: 08 augusti 2015, 02:42:52 »
Du kan ju åka runt till olika ställen och fråga om de behöver lite extra hjälp. Fråga några du känner och se om de kan fixa in dig på något. Det är bra att du tidigt försöker skaffa arbete tills nästa sommar då det inte är vidare lätt att faktiskt få något om du börjar leta precis innan sommaren.

Behöver du bara lite småmynt så kan du börja jobba över nätet. Finns massa att göra och är du duktig så kan du tjäna MASSVIS med pengar.

Floppppppp

• *
  • 1 168
  • Livs Levande Legend.
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: 08 augusti 2015, 04:17:47 »

Faabz

• 1 146
    • Visa profil
« Svar #4 skrivet: 08 augusti 2015, 09:26:36 »
Koch snowflake.

S   = A (1 + 3/9 ∑n ≥ 0(4/9)n)
        = A (1 + 1/3 × 1 / (1 - 4/9))
        = A (1 + 1/3 × 9/5)
        = A (1 + 3 /5)
        = 8A / 5.

palsternacka

• *
  • 5 186
  • Überleader
    • Visa profil
« Svar #5 skrivet: 08 augusti 2015, 10:16:30 »
http://www.studybuddy.se/jobb/

<:

Hade själv gärna provat på något liknande, det verkar väldigt intressant! 
Med vänlig hälsning
Jill

OM DU BLIR MEDLEM I FÖRENINGEN, ANGE 1276 SOM REKRYTERINGSNUMMER <3

Har du någon fråga gällande föreningen eller communityt? Skicka PM!

El Diablo

• *
  • 3 069
  • Smutsbarn since 2015
    • Visa profil
« Svar #6 skrivet: 14 augusti 2015, 14:19:28 »

Om inget av det intresserar dig kan du ju följa el diablos råd från förra "tjäna pengar" tråden. :v
Nä, men gör inte det. Bättre att klippa gräset åt folk!

Hahahahahahahah, "Klippa gräset åt folk"
Just do it. - Shia Labouf

Ghost Potato

• *
  • 257
    • Visa profil
« Svar #7 skrivet: 17 augusti 2015, 20:57:56 »
Förstod inte riktigt studdybuddy saken men finns det nå mer tips? Angående dela reklam fanns det inget plats!;(
¯\_(ツ)_/¯

lutten

• **
  • 255
    • Visa profil
« Svar #8 skrivet: 17 augusti 2015, 21:35:37 »
Förstod inte riktigt studdybuddy saken men finns det nå mer tips? Angående dela reklam fanns det inget plats!;(
Du kan ju börja med E-whoring ;)

Skämta! ge mig ingen varning plez!

Ghost Potato

• *
  • 257
    • Visa profil
« Svar #9 skrivet: 17 augusti 2015, 23:10:51 »
Fråga runt i lite klädaffärer ifall du skulle kunna få jobba under helgerna. Det är ett enkelt arbete (packa upp etc) och då kommer du få OB-ersättning också. Jobbar du 2-3 helger i månaden så kan du lätt få in 4k.

Är 14 år blir lite svårt, skulle fan räcka med 500kr i månaden på 2-3 helger skulle inte vara dumt.
¯\_(ツ)_/¯

Ghost Potato

• *
  • 257
    • Visa profil
« Svar #10 skrivet: 17 augusti 2015, 23:16:22 »
Ja, blev kanske lite fel ordval där... hah
Fråga runt i lite klädaffärer ifall du skulle kunna få jobba under helgerna. Det är ett enkelt arbete (packa upp etc) och då kommer du få OB-ersättning också. Jobbar du 2-3 helger i månaden så kan du lätt få in 4k.

Vilken affär skulle vilja ta in en 14åring, inte ens om jag skulle jobba i lagret.
¯\_(ツ)_/¯

Ghost Potato

• *
  • 257
    • Visa profil
« Svar #11 skrivet: 18 augusti 2015, 18:45:47 »
Väcker denna tråd då jag vill ha mer tips, som sagt kan tänka mig tjäna 30kr per timma bara jag tjänar.
¯\_(ツ)_/¯

lutten

• **
  • 255
    • Visa profil
« Svar #12 skrivet: 18 augusti 2015, 19:06:10 »
Väcker denna tråd då jag vill ha mer tips, som sagt kan tänka mig tjäna 30kr per timma bara jag tjänar.
Det där med 30 kr timmen säger du nog inte när du väl börjar jobba :'D

Ekan

• **
  • 110
  • Everything that can go wrong, will go wrong.
    • Visa profil
« Svar #13 skrivet: 18 augusti 2015, 19:12:45 »
Det kan han väl? Pengar är pengar och som ung utan utgifter är 30kr i timmen helt okej :)

Skickat med min Samsung Galaxy Note 3 via tapatalk

Arguing on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still retarded.

lutten

• **
  • 255
    • Visa profil
« Svar #14 skrivet: 18 augusti 2015, 19:34:40 »
Det kan han väl? Pengar är pengar och som ung utan utgifter är 30kr i timmen helt okej :)

Skickat med min Samsung Galaxy Note 3 via tapatalk
Asså lite pengar är ju fortfarande pengar, men 30 kr/h är verkligen ingen vidare lön om man faktiskt har ett någorlunda arbete som inte går ut på att bara slappa :p