'][' E H \/\/ARRiORS

Idéer: få igång allt.

SnowmaN

• *
  • 344
  • Born with a Heavy Metal Soul..
    • Visa profil
    • Fuel Graphics
SV: Idéer: få igång allt.
« Svar #60 skrivet: 06 augusti 2015, 23:28:50 »
Jag började spela på Teh Warriors CSS Servers 2010.
Dessa servers var populära, oftast fulla och jag upplevde inte några större problem eller missnöjen.
Men tider förändras, människor och spel lika så.
Spelutvecklingen går alltid framåt och nya spel tar fötterna ut på marknaden.

Det jag vill säga är att spelare och medlemmar får ögon för något nytt och därmed lämnar det gamla bakom sig.
Ett tydligt exempel är när CS:GO släpptes och CSS helt plötsligt blev en gammal "retroklenod".

Efter några års spelande på TW så lade jag märke till att spelare helt plötsligt aldrig syntes på servern längre.
Ett fåtal av de mest kreativa (enligt mig) dåvarande Admin/Staff lämnade sin tron, en del pga att dom tröttnat på spelet eller inte hade tid.

Åren gick och 2014-2015 kändes som en påbörjad begravning för TW .. ska jag vara ärlig så kände jag av det med och tröttna på att spela då det sällan dök upp spelare.
Detta resulterade med att jag började bli inaktiv och lämnade hela TW i skuggan bakom mig.

Men var det verkligen slut?
När vi har sjunkit kraftig med medlemmar och staff lämnar?

Då säger jag knappast!

Ännu finns det hopp och vi har fortfarande många flitiga personer som vill!
Våran GMOD server blev snabbt populär och det gäller att de andra spelen vi erbjuder hamnar på samma nivå.

Att arrangera Lan, i detta fall "Mälarlan" så fyller vi inte bara på med nöje, humor och god gemenskap utan även en bra struktur på marknadsföring.

Lan, träffar, möten, spelkvällar och tävlingar binder ett bra band och bygger oftast ett bättre samarbete i slutändan.
Men även nya spelare lockas utav just detta då dom får en hint av att Communityn har mycket att erbjuda!

Det bör ju även ge dom lite mer delaktighet att kunna förändra TW så vi blir ännu bättre, precis som ni har föreslagit om att medlemmar ska få delta i möten.

Är dom inte medlemmar? Ja då får dom ansöka då det är gratis!

Jag hoppas även att vi kan följa med mer i popularitet när det gäller olika spel och genrer = rikta in oss på spel som håller måttet högt och även är välbesökt (många spelare) exempelvis league of legends då det spelet är närmare dubbelt så populärt som WoW (LoL 19,97 % / WoW 10,68 %)

Andra alternativ är DOTA 2, WoW.. ja listan går att göra lång.

Nej det handlar inte om att skapa Server, men olika grupper som är en del av TW men som gärna ofta spelar ihop.

Vi bör även fortsätta med tävlingar, Lan och dyl då det alltid lockar spelare.

Jag tycker även att vi ska göra en omstruktur bland Admins om vilka som vill och kan stanna kvar i båten och vilka som väljer att stå kvar på land.

Jag hoppas att så många som möjligt åtminstone visar lite engagemang, alla idèer är bra förutom de dåliga!

Tack du som orkade läsa  :)
« Senast ändrad: 06 augusti 2015, 23:32:54 av SnowmaN »

- | Rankad 86:e plats i Hela världen i Day of Defeat Source (Baserat på HL's publish)

- | 1:a plats i Manhattan BL Cup 2012

-| 3:e plats i  La Classique armès 2012, France

lutten

• **
  • 255
    • Visa profil
« Svar #61 skrivet: 07 augusti 2015, 00:58:46 »
Riktigt snyggt skrivet Snow. Jag vet att folk inte har gett upp hoppet. Det finns folk som vill och jobbar för att försöka få igång allt igen. Det går bara lite långsamt då mållinjen känns väldigt långt borta. Jag har nyligen gått med i utvecklingsgruppen för att försöka dra mitt strå till stacken så bra jag kan. Hade mer än gärna hostat nån server men är rädd att jag troligen inte kommer ha tiden i framtiden som är nödvändig för att vara serveransvarig. Jag tror dock att Cs Go servrarna som är planerade verkligen kan kicka igång allt lite. Och om alla hjälps åt med att hosta servrar och dra in spelare osv så tror jag iallafall att TW kan bli riktigt bra igen!

« Svar #62 skrivet: 18 december 2015, 01:16:29 »
Aktiviteten på forumet dalar, hur tycker ni att vi ska göra?

http://forum.tehwarriors.net/index.php?action=stats

Från vad jag kollat tidigare år så går det alltid lite neråt, men sedan vänder antalet nya ämnen upp mot slutet av året. Här går det rakt ner

gurk gurk gurk

DavidFTW898

• 1 190
  • Stay Stronk!
    • Visa profil
    • JUST CKLICK IT
« Svar #63 skrivet: 21 december 2015, 23:12:40 »
Aktiviteten på forumet dalar, hur tycker ni att vi ska göra?

http://forum.tehwarriors.net/index.php?action=stats

Från vad jag kollat tidigare år så går det alltid lite neråt, men sedan vänder antalet nya ämnen upp mot slutet av året. Här går det rakt ner

Lite jobbigt, när man inte ens får svar på posten, där man visar att forumet är dött :/

Patrik!

• 4 993
  • <3
    • Visa profil
« Svar #64 skrivet: 22 december 2015, 13:43:48 »
Lite jobbigt, när man inte ens får svar på posten, där man visar att forumet är dött :/

lol
// Patrik!

Floppppppp

• *
  • 1 168
  • Livs Levande Legend.
    • Visa profil
« Svar #65 skrivet: 29 december 2015, 01:43:47 »
Du är en rolig motherfucker *thumbs up*

DavidFTW898

• 1 190
  • Stay Stronk!
    • Visa profil
    • JUST CKLICK IT
« Svar #66 skrivet: 03 januari 2016, 17:48:54 »
Du är en rolig motherfucker *thumbs up*
Tack, du med  ^^