'][' E H \/\/ARRiORS

Hungergames

lutten

• **
  • 255
    • Visa profil
Hungergames
« skrivet: 06 maj 2015, 20:42:46 »
Jag har nu under en längre tid lirat Hungergames. Visserligen inte jätteseriöst men känner ändå att jag har blivit ganska bra. Jag letar nu efter TWs hungergame elite som kanske kan ge lite tips på hur man blir ännu bättre. Tråden kan ju även användas till att dela simpla tricks för dem som inte ännu blivit kungar på detta.

Mixith

• *
  • 24
  • Don't question it... just go with it.
    • Visa profil
SV: Hungergames
« Svar #1 skrivet: 06 maj 2015, 20:50:59 »
Jag har ett ytterst hemligt tips som jag nu ska dela med mig till er alla som spelar hungergames. Detta tips är då att man inte ska dö. Tycker själv detta är ett av mina bättre tips!  ;)

lutten

• **
  • 255
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: 06 maj 2015, 20:55:08 »
Jag har ett ytterst hemligt tips som jag nu ska dela med mig till er alla som spelar hungergames. Detta tips är då att man inte ska dö. Tycker själv detta är ett av mina bättre tips!  ;)
Jo jag kan se varför du säger att detta är ett av de bättre tipsen, tack för det :)

Ett problem som jag har är att jag alltid dör i finalen. Jag klarar mig nästintill alltid dit. Problemet är dock att när finalen kör igång så går dem alltid 2 mot mig. Detta brukar bero på att de jag möter är premades och självklart väljer att döda mig först. Har du något tips på hur jag kan lösa detta?

Mixith

• *
  • 24
  • Don't question it... just go with it.
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: 06 maj 2015, 20:59:27 »
Jo jag kan se varför du säger att detta är ett av de bättre tipsen, tack för det :)

Ett problem som jag har är att jag alltid dör i finalen. Jag klarar mig nästintill alltid dit. Problemet är dock att när finalen kör igång så går dem alltid 2 mot mig. Detta brukar bero på att de jag möter är premades och självklart väljer att döda mig först. Har du något tips på hur jag kan lösa detta?

Bjud ut dom på kaffe eller te någon dag och bli deras vänner! Och om nu det inte funkar så har jag inget riktigt bra tips på detta.  ^^

lutten

• **
  • 255
    • Visa profil
« Svar #4 skrivet: 06 maj 2015, 21:00:48 »
Bjud ut dom på kaffe eller te någon dag och bli deras vänner! Och om nu det inte funkar så har jag inget riktigt bra tips på detta.  ^^
Ah ok, ska göra mitt bästa ^^