'][' E H \/\/ARRiORS

Sommarlov :'D

lutten

• **
  • 255
    • Visa profil
Sommarlov :'D
« skrivet: 27 april 2015, 18:28:19 »
Sheenare kära läsare :'D

[Läs med dramatisk röst för bästa upplevelsen]

Som vill alla vet så närmar sig sommarlovet i en ryslig fart. Härligt är det nog många som tycker, likaså jag.  Men är du en av de personer som känner en viss fasa inför sommarlovet? Fasan att en stor del av ditt sommarlov kommer gå till att sitta hemma och göra ingenting alls. Detta är fullkomligt normalt, men det behöver inte vara så.

Idag känner jag att vi på Tehwarriors enar oss för att hjälpa dem i nöd. Så låt oss tillsammans skriva ihop en lista på saker man kan göra för att rädda den tråkigaste av sommarlovsdag.

[Här kan du sluta läsa dramatiskt]

Jag kan väl ta och börja med mitt förslag.
Spring i underkläder genom Maxi.
Jag tror absolut att detta hade piffat till sommardagen lite. Detta kanske inte lämpar till sig för alla men jag tycker absolut att ni ska testa.
Skriv era förslag.

DavidFTW898

• 1 190
  • Stay Stronk!
    • Visa profil
    • JUST CKLICK IT
SV: Sommarlov :'D
« Svar #1 skrivet: 27 april 2015, 18:31:44 »
För ett dagligt intag av socker bör du gå till Hemmakväll, Ica etc. och köpa två stycken Powerking (ev. annan energidryck) och en valfri bar (ex. Snickers, Twix).

Laxnacke

• 859
  • Psykos
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: 27 april 2015, 19:33:51 »
Dricka bärtz och vandalisera sin omgivning.
Fuck csg

Ghost Potato

• *
  • 257
  • Slim Shady in all of us.
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: 27 april 2015, 22:27:18 »
För ett dagligt intag av socker bör du gå till Hemmakväll, Ica etc. och köpa två stycken Powerking (ev. annan energidryck) och en valfri bar (ex. Snickers, Twix).

Det är något jag ser fram emot, ska se till o göra det också!
Saying you sick, quit playing you prick don't nobody care And why the fuck am I yelling at air I ain't even talking to no one cause ain't nobody there!
¯\_(ツ)_/¯

DavidFTW898

• 1 190
  • Stay Stronk!
    • Visa profil
    • JUST CKLICK IT
« Svar #4 skrivet: 27 april 2015, 22:31:17 »
Det är något jag ser fram emot, ska se till o göra det också!
Detta lilla mål har sitt ursprung i den lilla byn David Norrman, aka DavidFTW898, bor i. Den har även benämnts efter honom med namnet "Norrmanmålet". Vi kunde finna honom år 2012 köpa detta målet flera gånger i veckan för endast 21 kr. Detta var en tid när godsaker var billigt.

#historielektion2k81

Floppppppp

• *
  • 1 168
  • Livs Levande Legend.
    • Visa profil
« Svar #5 skrivet: 27 april 2015, 22:45:23 »
Vara tjej på chattroulette/omegle - Det e kul och uppskattas alltid av motparten.
Spionera på grannar (speciellt om de är 10 åringar, mums) - Om du e bra så märker ingen det.
Testa saker man inte ska göra, de kan börja med socker, sen koffein, sen tobak, sen alkohol, sen marijuana, sen tyngre droger, sen lyssna på TSKNAS - TSKNAS kommer sist för där kan man fastna i ett allvarligt beroende ://
Kolla på TvShop reklamer och köp sakerna som de säger är bra.

lutten

• **
  • 255
    • Visa profil
« Svar #6 skrivet: 04 maj 2015, 22:52:32 »
Jag bygger då på denna tråden lite. Denna gången med lite tävlingar som man kan köra mot sina polare när man har tråkigt.

Lekarna är enligt mig roliga och något man troligen inte glömmer. Feedback uppskattas

SelfieRacet-få så många selfies med främlingar som möjligt

IkkeSvensken-försöka få folk att flytta sig genom att bryta de oskriva svenska lagarna

VaruBowling-välta så mycket varor som möjligt. Större varor ger mer poäng (bestäms på plats)

LängSjungning-sjunga på tåg/buss/annan plats tills dem ber dig sluta. Fler minuter sjunget=mer poäng