'][' E H \/\/ARRiORS

Bannad? för dåliga anledningar.

Bannad? för dåliga anledningar.
« skrivet: 22 februari 2015, 14:34:08 »
Vart nyss bannad på eran DarkRP server, och det var någon som hade byggt mitt i spawn för mafia members, så jag vart dödad hela tiden där jag spawnade, jag försökte kämpa imot så jag försökte döda honom som stog och spawn killade mig hela tiden, och han hade byggt PRECIS i mafia members spawn och sattit upp en "KOS" skylt så jag blir ju bara dödad hela tiden, så jag kämpade imot, och då vart JAG bannad för rdm/nlr/failrp? tycker verkligen att det var tvärtom... Tycker adminsen ska kolla upp vad som verkligen händer innan dom börjar skjuta ut banns hela tiden, blir ju personer som inte gjort något fel och blivit påverkade själva som blir bannade.

palsternacka

• *
  • 5 186
  • Überleader
    • Visa profil
SV: Bannad? för dåliga anledningar.
« Svar #1 skrivet: 22 februari 2015, 16:33:03 »
Hej LAwlzy!

Diskussioner kring admins/moderatorers sätt att sköta sitt uppdrag (t.ex. hur/varför de kickar, bannar etc.) tas via e-mail/PM/Steam – inte på servrarna eller publikt på forumet. Du ska alltså inte göra en unban här på forumet, utan skriva till den admin som bannade dig privat. På Sourceban hittar du vem som bannade dig.

För att veta hur du kommer i kontakt med rätt admin kan du kika på kontaktuppgifter till crew samt kontaktvägar (om du är osäker på vem det är du ska vända dig till).
Med vänlig hälsning
Jill

OM DU BLIR MEDLEM I FÖRENINGEN, ANGE 1276 SOM REKRYTERINGSNUMMER <3

Har du någon fråga gällande föreningen eller communityt? Skicka PM!