'][' E H \/\/ARRiORS

Unban ansökan

Unban ansökan
« skrivet: 08 februari 2015, 18:21:52 »
För det första vill jag be om ursäkt om jag la detta inlägg fel, hittade ingen unban ansökans tråd eller mall, så jag kör rakt på!

Blev bannad på alla era servrar för ett tag sen, troligen för jag var uppkäftig mot admins o spelare. Var grymt omogen då o försökte aldrig ge detta communityt en chans, vilket jag skulle vilja göra. :)
Skulle helst vilja ha en unban på MGn då det är vad jag spelar mest, men tackar inte nej till en unban på alla. ;)
Nickar Dr.Toxic | Emil ingame, finns säkert någon som känner igen mig.
Mitt steamid är : STEAM_0:0:30532276

Vill ni ha någon mer information får ni gärna säga det, eftersom jag som sagt inte hittade någon mall. :)

palsternacka

• *
  • 5 186
  • Überleader
    • Visa profil
SV: Unban ansökan
« Svar #1 skrivet: 08 februari 2015, 19:17:45 »
Diskussioner kring admins/moderatorers sätt att sköta sitt uppdrag (t.ex. hur/varför de kickar, bannar etc.) tas via e-mail/PM/Steam – inte på servrarna eller publikt på forumet. Du ska alltså inte göra en unban här på forumet, utan skriva till den admin som bannade dig privat. På Sourcebans (http://bans.tehwarriors.net) hittar du vem som bannade dig.

För att veta hur du kommer i kontakt med rätt admin kan du kika på kontaktuppgifter till crew samt kontaktvägar (om du är osäker på vem det är du ska vända dig till).
Med vänlig hälsning
Jill

OM DU BLIR MEDLEM I FÖRENINGEN, ANGE 1276 SOM REKRYTERINGSNUMMER <3

Har du någon fråga gällande föreningen eller communityt? Skicka PM!

« Svar #2 skrivet: 08 februari 2015, 19:29:48 »
Diskussioner kring admins/moderatorers sätt att sköta sitt uppdrag (t.ex. hur/varför de kickar, bannar etc.) tas via e-mail/PM/Steam – inte på servrarna eller publikt på forumet. Du ska alltså inte göra en unban här på forumet, utan skriva till den admin som bannade dig privat. På Sourcebans (http://bans.tehwarriors.net) hittar du vem som bannade dig.

För att veta hur du kommer i kontakt med rätt admin kan du kika på kontaktuppgifter till crew samt kontaktvägar (om du är osäker på vem det är du ska vända dig till).
Jag förstår, tar kontakt med adminen som bannade mig då, tackar! :)

palsternacka

• *
  • 5 186
  • Überleader
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: 08 februari 2015, 19:31:05 »
Jag förstår, tar kontakt med adminen som bannade mig då, tackar! :)

Precis :) Lycka till!
Med vänlig hälsning
Jill

OM DU BLIR MEDLEM I FÖRENINGEN, ANGE 1276 SOM REKRYTERINGSNUMMER <3

Har du någon fråga gällande föreningen eller communityt? Skicka PM!