'][' E H \/\/ARRiORS

League of legends hänger sig vid play rutan! ;(

League of legends hänger sig vid play rutan! ;(
« skrivet: 23 januari 2015, 17:30:48 »
Hej.

Jag har haft problem med mitt LoL i ca 3 veckors tid nu. Jag tror att det vart efter senaste updaten.

Problemet:
Jag trycker på ikonen för att starta spelet, då kommer till den första rutan där man trycker launch. Sen efter den rutan kommer man ju vidare till nästa ruta där man trycker på PLAY. men i den rutan freezar hela datorn och jag får lov att starta om datorn via på/av knappen. det kan ta allt från 5-60 sek innan datorn freezar i den rutan. Har lyckats öppna spelet någon gång, men det freezar nästan ihop direkt jag kommer in.

Jag har prövat att installera om LOL säkert 5 ggr. men det blir ingen skillnad :(

Hoppas någon här inne kan  hjälpa mig

Tack på förhand..

Faabz

• 1 146
    • Visa profil
SV: League of legends hänger sig vid play rutan! ;(
« Svar #1 skrivet: 23 januari 2015, 18:22:50 »
Hej.

Jag har haft problem med mitt LoL i ca 3 veckors tid nu. Jag tror att det vart efter senaste updaten.

Problemet:
Jag trycker på ikonen för att starta spelet, då kommer till den första rutan där man trycker launch. Sen efter den rutan kommer man ju vidare till nästa ruta där man trycker på PLAY. men i den rutan freezar hela datorn och jag får lov att starta om datorn via på/av knappen. det kan ta allt från 5-60 sek innan datorn freezar i den rutan. Har lyckats öppna spelet någon gång, men det freezar nästan ihop direkt jag kommer in.

Jag har prövat att installera om LOL säkert 5 ggr. men det blir ingen skillnad :(

Hoppas någon här inne kan  hjälpa mig

Tack på förhand..

Vad har du för grafikkort?
Koch snowflake.

S   = A (1 + 3/9 ∑n ≥ 0(4/9)n)
        = A (1 + 1/3 × 1 / (1 - 4/9))
        = A (1 + 1/3 × 9/5)
        = A (1 + 3 /5)
        = 8A / 5.

« Svar #2 skrivet: 23 januari 2015, 20:22:42 »
Vad har du för grafikkort?

AMD Radeon R5 M255

Jag vet att det inte är något super kort men jag har spelat på det i ca 2 månader utan problem.

Faabz

• 1 146
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: 23 januari 2015, 23:18:35 »
AMD Radeon R5 M255

Jag vet att det inte är något super kort men jag har spelat på det i ca 2 månader utan problem.

Okej har faktiskt ingen aning då, det är väl kanske din brandvägg. Du borde kontakta rito, dem brukar vara hjälpsamma
Koch snowflake.

S   = A (1 + 3/9 ∑n ≥ 0(4/9)n)
        = A (1 + 1/3 × 1 / (1 - 4/9))
        = A (1 + 1/3 × 9/5)
        = A (1 + 3 /5)
        = 8A / 5.

« Svar #4 skrivet: 23 januari 2015, 23:28:52 »
Okej har faktiskt ingen aning då, det är väl kanske din brandvägg. Du borde kontakta rito, dem brukar vara hjälpsamma

Okej. tack för hjälpen :)