'][' E H \/\/ARRiORS

Perma ban på darkrp, schysst att få en unban

Perma ban på darkrp, schysst att få en unban
« skrivet: 29 december 2014, 23:56:51 »
Jo, nu är det så att jag har blivit permanent bannad från darkrp servern! Det började med att jag joinade servern och det var totalt kaos på servern p.g.a att ingen admin är inne. Som ni kanske har förstått så är det ALLTID kaos på eran server när ingen admin är online. Alla dödade varandra men bägge gevär och props. Då bestämde jag mig att köpa en deagle och ge tbax till alla som dödat mig om och om igen. Efter ett tag av dödande kom Xonia (admin) in på servern och tog hand om det mesta (inklusive mig). Det som hände var att jag såg en citizen som hade samma utstyrsel som mannen som dödade mig hela tiden, såklart sköt jag han genom ett fönster ( han ej se namn innan jag sköt på honom) och då var det Xonia jag sköt på :/ jag tycker att det är ganska orättvist att just jag blev bannad för att jag sköt på en admin. Liksom allihopa på servern rdm:ade varandra och just jag blev bannad.

Det är den enda servern som är bra med hyfsat många spelare. Skulle vart schysst att unbanna mig. jag tänker inte rdma som jag gjorde då  <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Xoonia

• 1 002
  • Efterlyst i 20 nationer.
    • Visa profil
SV: Perma ban på darkrp, schysst att få en unban
« Svar #1 skrivet: 30 december 2014, 00:09:36 »
Hej! Om du har blivit bannad från en utav våra servrar så ska du följa
kontaktvägar.

Du kan skicka iväg ett pm till mig så kan vi diskutera detta enskilt.

*Låser tråden*
« Senast ändrad: 30 december 2014, 00:11:45 av Xonia »
Ha kul, så lever du längre!