'][' E H \/\/ARRiORS

Dreamhack Winter 2014

StekN^

• 1 859
  • Ingen har varit bannad mer än mig.
    • Visa profil
SV: Dreamhack Winter 2014
« Svar #45 skrivet: 03 december 2014, 09:09:19 »
hahahaha älskar att du tror att folk kan något bara för att de är supreme/global  <3

Ont: 13-3 stod det när de började boosta, 3 rundor är något ldlc hade fått som t om fnatic inte hade boostat då ldlc är otroligt bra som T på den mappen, om inte det räcker som bevis för dig så vart Happy den högst rateade spelaren det eventet samt så håller shoxie högre klass än fnatic spelarna vad det gäller aim.

Tack för mig  <3 :*

Och? Bara för de hade 2 individuellt bra spelare betyder det inte att de kommer köra över Fnatic? Fnatic outplayade LDLC även efter de slutat använda boosten. Och de skulle kört om hela matchen eftersom LDLC också använt en förbjuden boost, så du kan då skippa 13-3.

LDLC bör ha vunnit matchen egentligen, men det är som sagt inte säkert, vi har sett större comebacks förr. Så det här att de "skulle" vunnit kan ni glömma.

Eftersom att båda lagen bröt mot reglerna skulle de kört om matchen, vem vet vad som hade hänt då? Fnatic hade helt plötsligt kunnat stompa LDLC med nya taktiker osv, vad vet ni? Samma går för LDLC givetvis, men nu vill jag försvara Fnatic för ni LDLC fanboys är så himla 110% säkra på att de SKULLE vunnit när det rent tekniskt inte ens är möjligt att säga att de skulle. Ni kan tro, inte veta.
« Senast ändrad: 03 december 2014, 09:14:04 av StekN^ »
Ayy!

NAOZ

• 826
    • Visa profil
« Svar #46 skrivet: 03 december 2014, 09:44:30 »
Och? Bara för de hade 2 individuellt bra spelare betyder det inte att de kommer köra över Fnatic? Fnatic outplayade LDLC även efter de slutat använda boosten. Och de skulle kört om hela matchen eftersom LDLC också använt en förbjuden boost, så du kan då skippa 13-3.

LDLC bör ha vunnit matchen egentligen, men det är som sagt inte säkert, vi har sett större comebacks förr. Så det här att de "skulle" vunnit kan ni glömma.

Eftersom att båda lagen bröt mot reglerna skulle de kört om matchen, vem vet vad som hade hänt då? Fnatic hade helt plötsligt kunnat stompa LDLC med nya taktiker osv, vad vet ni? Samma går för LDLC givetvis, men nu vill jag försvara Fnatic för ni LDLC fanboys är så himla 110% säkra på att de SKULLE vunnit när det rent tekniskt inte ens är möjligt att säga att de skulle. Ni kan tro, inte veta.
Ingen kan veta, inte ni heller. MEN DET ÄR TROLIGARE ATT LDLC HADE VUNNIT OM MAN KOLLAR STATISTIK.
Sveriges kortaste skämt: AIK

StekN^

• 1 859
    • Visa profil
« Svar #47 skrivet: 03 december 2014, 09:59:38 »
Ingen kan veta, inte ni heller. MEN DET ÄR TROLIGARE ATT LDLC HADE VUNNIT OM MAN KOLLAR STATISTIK.

Troligare, exakt. Fortfarande möjligt att Fnatic skulle vunnit, och inte så långt ifrån. Skulle själv satt sådär 25-30% på Fnatic.
Ayy!

AnT

• *
  • 2 532
    • Visa profil
« Svar #48 skrivet: 03 december 2014, 11:30:28 »
Fast ni försvarar ju att fnatic skulle vunnit, när allt talar för ldlc. Ldlc vann pistolrundan, hade momentum, behövde vinna 3 rundor, de är bättre på overpass är fnatic.
Jag försvarar inte att Fnatic skulle ha vunnit, jag försvarar inte någon. Jag säger att det finns visst en möjlighet att vända 13-2. Vi har sett det många gånger inom CS-scenen och det är inte värt att räkna ut ett lag förrän det är över. Jag menar också att de får oförtjänt hat då admins sa att det var OK att genomföra boosten så självklart fortsätter man använda den samt att LDLC gjorde något lika illa
Bli medlem i föreningen! :)
Mail: ant@tehwarriors.net
Twitter

Laxnacke

• 839
  • Psykos
    • Visa profil
« Svar #49 skrivet: 03 december 2014, 16:51:59 »
Ingen ideé att argumentera med folk som inte kan ett skit om cs eller inte ens har följt scenen under längre än ett år.

Cu later aligator!  <3

« Senast ändrad: 03 december 2014, 17:53:17 av palsternacka »
Fuck csg

StekN^

• 1 859
    • Visa profil
« Svar #50 skrivet: 03 december 2014, 17:03:17 »
Ingen ideé att argumentera med folk som inte kan ett skit om cs eller inte ens har följt scenen under längre än ett år.

Cu later aligator!  <3

Väldigt naivt, väx upp.

Vi kan nog minst lika mycket som dig när det kommer till rättvisa och vilka lag som har ungefär vilka odds, mycket mer än så behöver du inte ha koll på för en konversation som den här. Och jag har faktiskt följt CS:GO scenen sedan slutet av 2012, vilket är mer än ett år.

Det är DU som inte går att argumentera med för du är så trångsynt och aggressiv bara för vi argumenterar emot det laget du råkar heja på.
« Senast ändrad: 03 december 2014, 17:53:24 av palsternacka »
Ayy!

Laxnacke

• 839
  • Psykos
    • Visa profil
« Svar #51 skrivet: 03 december 2014, 17:11:22 »
Väldigt naivt, väx upp.

Vi kan nog minst lika mycket som dig när det kommer till rättvisa och vilka lag som har ungefär vilka odds, mycket mer än så behöver du inte ha koll på för en konversation som den här. Och jag har faktiskt följt CS:GO scenen sedan slutet av 2012, vilket är mer än ett år.

Det är DU som inte går att argumentera med för du är så trångsynt och aggressiv bara för vi argumenterar emot det laget du råkar heja på.

Hejar inte på ldlc, verkligen inte  <3
Om jag nu är trångsynt är väl du minst lika trångsynt?
« Senast ändrad: 03 december 2014, 17:53:33 av palsternacka »
Fuck csg

StekN^

• 1 859
    • Visa profil
« Svar #52 skrivet: 03 december 2014, 17:19:29 »
Hejar inte på ldlc, verkligen inte  <3
Om jag nu är trångsynt är väl du minst lika trångsynt?

Jag är inte trångsynt, för jag vet hur pass bra LDLC är och hur stora chanser de har att vinna. Jag hejar inte direkt på nåt av lagen. LDLC gjorde en minst ett lika stort regelbrott med deras boost, så jag ser inte varför Fnatic ska få se mycket skit för deras? Jag tror knappast att Fnatic tänkte "vi ska använda denna abuse-boosten så vi får övertag och vinner." Det var nog mer "kolla vilken nice boost vi hittat!"

Det är ju vad jag tror, i vilket fall så bröt båda lagen mot i princip samma regel/regler.
« Senast ändrad: 03 december 2014, 17:53:44 av palsternacka »
Ayy!

Laxnacke

• 839
  • Psykos
    • Visa profil
« Svar #53 skrivet: 03 december 2014, 17:23:45 »
Jag är inte trångsynt, för jag vet hur pass bra LDLC är och hur stora chanser de har att vinna. Jag hejar inte direkt på nåt av lagen. LDLC gjorde en minst ett lika stort regelbrott med deras boost, så jag ser inte varför Fnatic ska få se mycket skit för deras? Jag tror knappast att Fnatic tänkte "vi ska använda denna abuse-boosten så vi får övertag och vinner." Det var nog mer "kolla vilken nice boost vi hittat!"

Det är ju vad jag tror, i vilket fall så bröt båda lagen mot i princip samma regel/regler.

De har en skyldighet att rapportera till csgo_dev när de hitta stora buggar så som denna är ändå, den ändrar hela metan för mappen, men du kanske inte visste det.
« Senast ändrad: 03 december 2014, 17:53:50 av palsternacka »
Fuck csg

NAOZ

• 826
    • Visa profil
« Svar #54 skrivet: 03 december 2014, 17:51:44 »
De har en skyldighet att rapportera till csgo_dev när de hitta stora buggar så som denna är ändå, den ändrar hela metan för mappen, men du kanske inte visste det.

Vet inte om det är en skyldighet. Men valve hade gått ut och frågat lagen om vad som kan förbättra de nyare mapparna. Och så sitter fnatic på den boosten i två månader. Och det är uppenbart att den inte ska finnas där, varken han som gjorde mappen, eller valve vill ha en "godspot" mitt i CT-spawn.

Och jag kan köpa att fnatic kanske har 20-25% chans att vinna den matchen, vilket gör att ldlc hade 75-80% chans. Och därför är det troligare att de hade vunnit.
« Senast ändrad: 03 december 2014, 17:53:56 av palsternacka »

Patrik!

• 4 900
  • <3
    • Visa profil
« Svar #55 skrivet: 03 december 2014, 18:00:29 »

Cu later aligator!  <3

Så du menar alltså att det var 100% säkert på att LDLC skulle vinna och att det inte är något som helst sannolikhet till att Fnatic skulle kunna vinna?
// Patrik!

StekN^

• 1 859
    • Visa profil
« Svar #56 skrivet: 03 december 2014, 18:00:52 »

LDLC rapporterade inte in sin boost? Och som sagt, jag tror att Fnatic trodde det var en legit och sällsynt boost, därför ville de ju inte avslöja den. De trodde väl inte att det var en buggad boost, det ser ju inte ut som det om man inte kontrollerar hela väggen noggrant vilket man aldrig gör. Administratörerna sa ju också att boosten fick användas under matchen innan de tog ett beslut. Det var först när de såg mappen i det där objective-modet som ni säkert sett (det med alla färgade objekt) som de tog ett beslut.

Där finns många OP boosts på många maps som fortfarande finns kvar, borde de inte rapportera det med? Väldigt många boosts har inte map skaparen/skaparna upptäckt innan spelarna gjorde det. Det är inte bara denna på Overpass som inte är tänkt om du trodde det.

Vet inte om det är en skyldighet. Men valve hade gått ut och frågat lagen om vad som kan förbättra de nyare mapparna. Och så sitter fnatic på den boosten i två månader. Och det är uppenbart att den inte ska finnas där, varken han som gjorde mappen, eller valve vill ha en "godspot" mitt i CT-spawn.

Och jag kan köpa att fnatic kanske har 20-25% chans att vinna den matchen, vilket gör att ldlc hade 75-80% chans. Och därför är det troligare att de hade vunnit.

Var det verkligen 2 månader? Trodde de fick boosten av några andra som hittade boosten i början av november. Det kanske var några andra som hittade den ännu tidigare, men jag är inte säker på vilket.
« Senast ändrad: 03 december 2014, 18:03:01 av StekN^ »
Ayy!

NAOZ

• 826
    • Visa profil
« Svar #57 skrivet: 03 december 2014, 18:46:27 »
LDLC rapporterade inte in sin boost? Och som sagt, jag tror att Fnatic trodde det var en legit och sällsynt boost, därför ville de ju inte avslöja den. De trodde väl inte att det var en buggad boost, det ser ju inte ut som det om man inte kontrollerar hela väggen noggrant vilket man aldrig gör. Administratörerna sa ju också att boosten fick användas under matchen innan de tog ett beslut. Det var först när de såg mappen i det där objective-modet som ni säkert sett (det med alla färgade objekt) som de tog ett beslut.

Där finns många OP boosts på många maps som fortfarande finns kvar, borde de inte rapportera det med? Väldigt många boosts har inte map skaparen/skaparna upptäckt innan spelarna gjorde det. Det är inte bara denna på Overpass som inte är tänkt om du trodde det.

Var det verkligen 2 månader? Trodde de fick boosten av några andra som hittade boosten i början av november. Det kanske var några andra som hittade den ännu tidigare, men jag är inte säker på vilket.
Devil eller olof sa det i en intervju.

AnT

• *
  • 2 532
    • Visa profil
« Svar #58 skrivet: 04 december 2014, 02:20:43 »

Cu later aligator!  <3

Istället för att göra massa påhittade antaganden kan du väl komma med argument istället. Kan göra en sakupplysning om att jag har följt CS sedan 2008, vilket egentligen är helt orelevant. Du kan ju inte säga att matchen är över förrän den är över...
Bli medlem i föreningen! :)
Mail: ant@tehwarriors.net
Twitter

NAOZ

• 826
    • Visa profil
« Svar #59 skrivet: 04 december 2014, 09:58:14 »
Du kan ju inte säga att matchen är över förrän den är över...
Men du kan säga att det är troligare att ett speciellt lag vinner.