'][' E H \/\/ARRiORS

Dreamhack Winter 2014

NAOZ

• 829
    • Visa profil
SV: Dreamhack Winter 2014
« Svar #30 skrivet: 02 december 2014, 16:04:31 »
Klart han kan säga att det var pågrund av boosten?
Fnatic hade inte tagit 13 rundor i rad annars utan att ldlc hade fått 3, snälla, lär dig lite basic logik inom cs och hur det fungerar i de högre skillgrupperna än dig egen.
Tack. Kan man inte räkna ut det själv så har man inte så ljus framtid.
Sveriges kortaste skämt: AIK

Patrik!

• 4 993
  • <3
    • Visa profil
« Svar #31 skrivet: 02 december 2014, 16:08:43 »
Fnatic hade inte tagit 13 rundor i rad annars utan att ldlc hade fått 3, snälla, lär dig lite basic logik inom cs och hur det fungerar i de högre skillgrupperna än dig egen.

Vi vet ju inte om Fnatic inte skulle kunna ta 13 rundor utan boosten :) Det kommer vi ALDRIG få reda på.
// Patrik!

NAOZ

• 829
    • Visa profil
« Svar #32 skrivet: 02 december 2014, 16:43:45 »
Vi vet ju inte om Fnatic inte skulle kunna ta 13 rundor utan boosten :) Det kommer vi ALDRIG få reda på.
Självklart inte, men om man har kollat på csgo den senaste tiden så är det troligare att ldlc skulle vunnit.

Laxnacke

• 859
  • Psykos
    • Visa profil
« Svar #33 skrivet: 02 december 2014, 18:51:24 »
Självklart inte, men om man har kollat på csgo den senaste tiden så är det troligare att ldlc skulle vunnit.

Exakt, en sådan stor comeback skulle de inte kunna prestera emot ldlc som har dominerat scenen på senaste tid.
Fuck csg

Head Hunter

• 3 856
  • Den admin som var här längst >:D
    • Visa profil
« Svar #34 skrivet: 02 december 2014, 19:25:17 »
Exakt, en sådan stor comeback skulle de inte kunna prestera emot ldlc som har dominerat scenen på senaste tid.

Och fnatic har inte dominerat menar du?

Patrik!

• 4 993
  • <3
    • Visa profil
« Svar #35 skrivet: 02 december 2014, 19:26:46 »

Finns fortfarande en möjlighet till att dom kan det göra det :) Overpass är ju också en ganska stor CT map.
// Patrik!

Laxnacke

• 859
  • Psykos
    • Visa profil
« Svar #36 skrivet: 02 december 2014, 19:27:11 »
Och fnatic har inte dominerat menar du?

Inte på samma nivå som ldlc, om du jämför den individuella skillen på spelarna och sen just overpass så har ldlc övertaget.

Som sagt, uttala er inte om något ni inte har koll på.
Fuck csg

Patrik!

• 4 993
  • <3
    • Visa profil
« Svar #37 skrivet: 02 december 2014, 19:29:13 »
Inte på samma nivå som ldlc, om du jämför den individuella skillen på spelarna och sen just overpass så har ldlc övertaget.

Hur kan du vara så säker på då att dom aldrig skulle klara av att göra den comebacken utan bosten? Ingen av oss kommer ALDRIG få veta om dom klarar det. Overpass är ju en ganska stor CT bana så det gör ju sannorlikheten större till att Fnatic skulle kunna lyckas med just det.
// Patrik!

StekN^

• 1 882
  • Han som alltid blev bannad
    • Visa profil
« Svar #38 skrivet: 02 december 2014, 20:01:22 »

Vad gör dig så säker? Visst, LDLC såg bättre ut i turneringen och lite innan det, men vad säger att de SKULLE vunnit? Overpass är en enormt CT-sided map på den nivån och de skulle spelat om matchen 0-0 vad jag vet. Det innebär att Fnatic mycket väl kunde vunnit. Det är inte lika sannolikt, men de vann ju en match innan Overpass och har vunnit mot LDLC i alla turneringar förr.

Och rent logiskt, för du ville ju tänka logiskt, så kan du omöjligt säga att de SKULLE vunnit eftersom 13-3 är möjligt att göra comeback på som CT i Overpass. Det är fullt möjligt. Vi har ju sett såna comebacks förut i turneringar, eller?

Tänk över dina resonemang och argument innan du uttalar dig som du gör, bara för jag inte är nån Global Elite eller Supreme Master så betyder det inte att jag inte kan diskutera sånt här. Och for the record känner jag folk som har de rankerna och de mer eller mindre håller med om det jag säger. De säger att de skulle satt 75% chans på LDLC som vinnare, men att Fnatic mycket väl hade kunnat göra en comeback. Som sagt är det ändå Fnatic vi pratar om, ett av världens bästa lag. Om inte det bästa.
Ayy!

Laxnacke

• 859
  • Psykos
    • Visa profil
« Svar #39 skrivet: 02 december 2014, 20:12:55 »
Vad gör dig så säker? Visst, LDLC såg bättre ut i turneringen och lite innan det, men vad säger att de SKULLE vunnit? Overpass är en enormt CT-sided map på den nivån och de skulle spelat om matchen 0-0 vad jag vet. Det innebär att Fnatic mycket väl kunde vunnit. Det är inte lika sannolikt, men de vann ju en match innan Overpass och har vunnit mot LDLC i alla turneringar förr.

Och rent logiskt, för du ville ju tänka logiskt, så kan du omöjligt säga att de SKULLE vunnit eftersom 13-3 är möjligt att göra comeback på som CT i Overpass. Det är fullt möjligt. Vi har ju sett såna comebacks förut i turneringar, eller?

Tänk över dina resonemang och argument innan du uttalar dig som du gör, bara för jag inte är nån Global Elite eller Supreme Master så betyder det inte att jag inte kan diskutera sånt här. Och for the record känner jag folk som har de rankerna och de mer eller mindre håller med om det jag säger. De säger att de skulle satt 75% chans på LDLC som vinnare, men att Fnatic mycket väl hade kunnat göra en comeback. Som sagt är det ändå Fnatic vi pratar om, ett av världens bästa lag. Om inte det bästa.

hahahaha älskar att du tror att folk kan något bara för att de är supreme/global  <3

Ont: 13-3 stod det när de började boosta, 3 rundor är något ldlc hade fått som t om fnatic inte hade boostat då ldlc är otroligt bra som T på den mappen, om inte det räcker som bevis för dig så vart Happy den högst rateade spelaren det eventet samt så håller shoxie högre klass än fnatic spelarna vad det gäller aim.

Tack för mig  <3 :*
Fuck csg

NAOZ

• 829
    • Visa profil
« Svar #40 skrivet: 02 december 2014, 20:22:51 »
Hur kan du vara så säker på då att dom aldrig skulle klara av att göra den comebacken utan bosten? Ingen av oss kommer ALDRIG få veta om dom klarar det. Overpass är ju en ganska stor CT bana så det gör ju sannorlikheten större till att Fnatic skulle kunna lyckas med just det.
Eller hur, ldlc vann pistol, fnatic forcebuyar, men ldlc ÄR bättre än fnatic på den mappen. Punkt slut.

Patrik!

• 4 993
  • <3
    • Visa profil
« Svar #41 skrivet: 02 december 2014, 21:39:48 »
Dom kanske är bättre men vi kommer fortfarande ALDRIG få veta om dom skulle vunnit eller förlorat. Det finns en liten sannorlikhet till att Fnatic kunde vinna utan att boosta.
// Patrik!

NAOZ

• 829
    • Visa profil
« Svar #42 skrivet: 02 december 2014, 21:43:52 »
Dom kanske är bättre men vi kommer fortfarande ALDRIG få veta om dom skulle vunnit eller förlorat. Det finns en liten sannorlikhet till att Fnatic kunde vinna utan att boosta.
Självklart, och det finns en liten sannolikhet att jag kommer leva för alltid. Men det är troligare att ldlc skulle vunnit än fnatic. Simple as that.

AnT

• *
  • 2 547
    • Visa profil
« Svar #43 skrivet: 02 december 2014, 23:25:44 »

Skojar du med mig? Klart det är möjligt för ett lag att ta 13 rundor i rad... Såg du inte NiP vs VP eller någon av de andra 10tals matcher det har hänt eller? Det handlar inte heller om logik... Det är ingen logik som avgör vem som vinner en runda...

Det finns däremot statistik som talar emot att de hade vunnit men statistik vinner man inte på.

Snälla istället för att bara försvara era favoritlag så kan ni väl försöka tänka lite nyanserat
« Senast ändrad: 02 december 2014, 23:27:54 av AnT »

NAOZ

• 829
    • Visa profil
« Svar #44 skrivet: 03 december 2014, 07:01:07 »
Skojar du med mig? Klart det är möjligt för ett lag att ta 13 rundor i rad... Såg du inte NiP vs VP eller någon av de andra 10tals matcher det har hänt eller? Det handlar inte heller om logik... Det är ingen logik som avgör vem som vinner en runda...

Det finns däremot statistik som talar emot att de hade vunnit men statistik vinner man inte på.

Snälla istället för att bara försvara era favoritlag så kan ni väl försöka tänka lite nyanserat
Fast ni försvarar ju att fnatic skulle vunnit, när allt talar för ldlc. Ldlc vann pistolrundan, hade momentum, behövde vinna 3 rundor, de är bättre på overpass är fnatic.