'][' E H \/\/ARRiORS

Ang. fel av Admin

Ang. fel av Admin
« skrivet: 08 september 2014, 22:40:19 »
Hej Svensken|MaffiaH,

din anledning till att du bannade mig var att jag skulle satt upp skyltar där det stod "Sug k*k för 10 kr" osv.
Det är helt och hållet FEL av dig, det var inte jag som satt upp de där skyltarna utan den 10 åriga snubben som lallade omkring vid er så kallade "bio". Du borde kanske ta reda på fakta innan du utfärdar en ban och om du tror att en man på 23 år skulle göra sån där skyltar så är du helt ute och cyklar, fruktansvärt dåligt att inte ta reda på fakta innan och se även till att fixa till din mikrofon så att man hör vad du säger in-game. Ingen disrespekt, men sjukt dålig stil.

Om det nu på något sätt går att se i någon log eller dylikt vem som satt upp skyltarna, kolla gärna upp detta snarast.
En sak till, du sa även att jag ignorerat det du sagt till mig, anledningen till detta är att din mikrofon inte fungerar som den ska som jag nämnde ovan. Så, dina anledningar är helt begrundade på felaktig fakta..

M.V.H.
Kante
« Senast ändrad: 08 september 2014, 22:47:52 av Kante »

Patrik!

• 4 900
  • <3
    • Visa profil
SV: Ang. fel av Admin
« Svar #1 skrivet: 08 september 2014, 22:57:02 »
Pinsamt att inte en admin tar reda på rätt info innan den bannar någon!

(Btw, du blev bara bannad en dag som tur var enligt sourcebans :))
// Patrik!

« Svar #2 skrivet: 08 september 2014, 22:59:34 »
Verkligen! Det roliga var att jag inte använde min tool gun en enda gång under den tiden som jag var inloggad, så man kan ju undra om det är en blind person som utfärdat bannen.. no offence.

Xoonia

• 987
  • Efterlyst i 20 nationer.
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: 08 september 2014, 23:02:03 »
Man kan använda physgun på ett objekt för att få reda på namn om man inte vet vem det är.
Ha kul, så lever du längre!

« Svar #4 skrivet: 08 september 2014, 23:04:44 »
Ja men precis, därför tycker jag att det är väldigt komiskt att jag åkte på ban? Be server administratören kolla loggen eller vad som helst, bara ni får bort denna ban ifrån mitt register och eftersom det nu är så lätt som du säger Xonia, att han bara kunde använt physgun och kollat vem det var så är det ett ännu mer pinsamt drag av honom.
« Senast ändrad: 08 september 2014, 23:09:05 av Kante »

Patrik!

• 4 900
  • <3
    • Visa profil
« Svar #5 skrivet: 08 september 2014, 23:10:13 »
Ja men precis, därför tycker jag att det är väldigt komiskt att jag åkte på ban? Be server administratören kolla loggen eller vad som helst, bara ni får bort denna ban ifrån mitt register och eftersom det nu är så lätt som du säger Xonia, att han bara kunde använt physgun och kollat vem det var så är det ett ännu mer pinsamt drag av honom.

Om du vill att din ban ska försvinna innan den går ut så tror jag snabbaste sättet är att skriva här:
http://bans.tehwarriors.net/index.php?p=protest

Hoppas det löser sig :)
// Patrik!

EoS

• *
  • 1 657
  • |Självutnämnd media härskare över tw |
    • Visa profil
    • Min fotosida
« Svar #6 skrivet: 08 september 2014, 23:19:28 »
Hej Svensken|MaffiaH,

din anledning till att du bannade mig var att jag skulle satt upp skyltar där det stod "Sug k*k för 10 kr" osv.
Det är helt och hållet FEL av dig, det var inte jag som satt upp de där skyltarna utan den 10 åriga snubben som lallade omkring vid er så kallade "bio". Du borde kanske ta reda på fakta innan du utfärdar en ban och om du tror att en man på 23 år skulle göra sån där skyltar så är du helt ute och cyklar, fruktansvärt dåligt att inte ta reda på fakta innan och se även till att fixa till din mikrofon så att man hör vad du säger in-game. Ingen disrespekt, men sjukt dålig stil.

Om det nu på något sätt går att se i någon log eller dylikt vem som satt upp skyltarna, kolla gärna upp detta snarast.
En sak till, du sa även att jag ignorerat det du sagt till mig, anledningen till detta är att din mikrofon inte fungerar som den ska som jag nämnde ovan. Så, dina anledningar är helt begrundade på felaktig fakta..

M.V.H.
Kante
Vänligen följ reglerna
Citera
"Diskussioner kring admins/moderatorers sätt att sköta sitt uppdrag (t.ex. hur/varför de kickar, bannar etc.) tas via e-mail/PM/Steam – inte på servrarna eller publikt på forumet"
http://www.tehwarriors.net/regler
Kontakta först adminen eller stora huset(Didirk, ozzzkar, ekan) eller serveransvarig.

TACK.
| Gör sprays | Eos95s fototråd | Dyslexiker | Eos@tehwarriors.net | Steam |
"hu hu diktatur" /jill
palsternacka, das überleader

« Svar #7 skrivet: 08 september 2014, 23:22:19 »
Vänligen följ reglernaKontakta först adminen eller stora huset(Didirk, ozzzkar, ekan) eller serveransvarig.

TACK.

Vilken regel har jag brutit emot nu? Förstår inte varför du flyger på mig med en taskig attityd när det är eran Admin som begått ett misstag?

TACK.

|Ekan|

« Svar #8 skrivet: 08 september 2014, 23:28:10 »
Vill börja med att säga att här på forumet är det ord mot ord och andra skall inte ta parti eller utfärda anklagelser utan att veta om vad som hänt på riktigt.

Kante, du har brutit bara igenom att göra detta inlägget en regel.  Man ska inte diskutera bans eller admins sätt att hantera saker på forumet.

När det kommer till din ban så ska du ta kontakt med oss i ledningen via sourcebans, där kommer vi att svara så fort vi har tid. Oavsett hur bannen gick till och hur felaktig du tycker att den är så ska du ta kontakt med adminen direkt eller ta kontakt med någon utav oss via sourceban, alltså inte skriva på forumet.

EoS

• *
  • 1 657
  • |Självutnämnd media härskare över tw |
    • Visa profil
    • Min fotosida
« Svar #9 skrivet: 08 september 2014, 23:29:09 »
Vilken regel har jag brutit emot nu? Förstår inte varför du flyger på mig med en taskig attityd när det är eran Admin som begått ett misstag?

TACK.
"Diskussioner kring admins/moderatorers sätt att sköta sitt uppdrag (t.ex. hur/varför de kickar, bannar etc.) tas via e-mail/PM/Steam – inte på servrarna eller publikt på forumet"
http://www.tehwarriors.net/regler

Man ska helst inte ta publikt om man har åsikter kring en admins speciellt när det gäller att dem gjort fel enligt dig.
Det var inte meningen låta sur/taskig.

Tack  <3

(Oh ekan var lite snabbare)
| Gör sprays | Eos95s fototråd | Dyslexiker | Eos@tehwarriors.net | Steam |
"hu hu diktatur" /jill
palsternacka, das überleader

« Svar #10 skrivet: 08 september 2014, 23:38:15 »
Är det inte upp till er också att ta ansvar att de som blir administratörer på servern kan sköta sitt jobb? I sådant fall hade inte denna situationen uppstått i och med att han enkelt kunde kollat vem som gjorde skyltarna på några sekunder istället för att banna en oskyldig. Att han skulle ha begått ett så simpelt misstag finns inte ens på kartan..
« Senast ändrad: 08 september 2014, 23:41:19 av Kante »

Didrik

• **
  • 204
  • twitch.tv/didrik267
    • Visa profil
    • http://www.youtube.com/user/didrik267?feature=mhee
« Svar #11 skrivet: 08 september 2014, 23:55:25 »
Det bästa är alltid om man först kan prata direkt med adminen som bannade en. och om det inte går så gör man en banprotest på Sourcebans. Alltså här http://bans.tehwarriors.net/index.php?p=protest

Tråden låst.
My Channel
http://www.twitch.tv/didrik267

The Fish Has Spoken