'][' E H \/\/ARRiORS

Sverigedemokraternas nya "reklam film"

DavidFTW898

• 1 190
  • Stay Stronk!
    • Visa profil
    • JUST CKLICK IT
SV: Sverigedemokraternas nya "reklam film"
« Svar #15 skrivet: 06 september 2014, 19:13:44 »
Men snälla, SD är rasister. Och det är inte för att de vill säga neger eller sjunga nationalsången eller vad det nu är. Utan vad SD står för.

http://www.interasistmen.se/granskning/sverigedemokraterna-ar-desperata-forsoker-stoppa-parodi-pa-deras-reklamfilm/

Där kan du se en film som visar SDs syn på människor. De skiter i om du är muslim som har räddat världen, som har gjort ditt och datt. De ser bara en muslim. Samma syn som Nazisterna hade på judarna under Nazisttyskland.

SD vill inte ha hit människor som inte kommer från den vita, ariska "rasen". De vill minska invandringen med 90%, vilket leder till att människor kommer att dö. Människor som flytt för sina liv kommer att skickas tillbaka och mördas. Ansvaret för ett människas liv försvinner inte bakom Sveriges gränser.

SD vill hjälpa folk på plats med hjälp av flyktingläger. Det låter säkert jättebra eftersom folk får närmare sina hemländer. Men vad är det för liv? Det är inget liv, det är överlevnad. Folk som flyr till Sverige har rätt till ett liv.

Sverige är en av världens rikaste länder. Vi har råd att ta emot flyktingar. Det enda som behövs är medmänsklighet från människorna. Att vi som redan bor här, vågar ge ut extra pengar så det kan byggas flera bostäder till alla människor. Det finns gott om plats i Sverige också.

SD vill förbjuda det organiserade tiggeriet. Det finns inga praktiska bevis för det. Det borde inte ens heller vara en valfråga. Varför de tar upp detta är för de vill att människor ska "inse" att romerska tiggare är vidriga varelser. De vill bygga upp rasismen emot romer. Precis som Nazityskland.

http://www2.sverigedemokraterna.se/hem/var-politik/jamstalldhetspolitik/

I deras jämställdhetspolitik talar de om kärnfamiljen mamma, pappa och barn.
Där är deras värderingar. Trots att de inte är ett kristet parti, så värnar de om kristendomen för det är tydligen svenskt.

"Vi är också av den uppfattningen att de manliga och kvinnliga egenskaperna i många fall kompletterar varandra och av bland annat den orsaken anser vi att alla barn bör ha rätt till både en mor och en far i sitt liv."

SD vill att etniciteten svensk och nationaliteten svensk ska vara samma sak. Man ska inte få kalla sig svensk när man har en annan etnicitet. De är nationalister. De är extremister. De är rasister.

Normalisera inte rasism förfan. Skiter helt i om du är höger, vänster, mitten eller obunden men för alla människors lika värden. Säg inte emot att SD är rasister för rasister skiljer på människor pga. var ifrån de kommer. Tack och hej leverpastej.
Jag förstår att du kan tycka som du tycker, du har all rätt. Dock innan du ger mig mer argument så vill jag ha en källa till varje argument. Ett argument som kommer från en SÄKER källa och är seriöst och inte ett som är till för att få folk att skratta. Inte heller filmer som är redigerade på ett sådant sätt som gör att det låter objektivt. Jag vill ha käller som är neutrala i sammanhanget. Såsom filmer från t.ex SVT eller andra seriösa nyhets tidningar eller liknande. Du har givit mig källor som visar att nästan allt detta bara är tyckanden och krydd. Du har valt att spä på massor, samtidigt som du har lagt in egna teorier och sedan får det att låta som fakta. Argument bygger man aldrig med egna teorier, man bygger det med fakta, så jag ber dig, snälla. Ge mig källor och fakta om det du skrivet, så lovar jag dig att vi kan komma överens om något! :)
Att säga att de är rasister för att de tar upp en fråga om denna massinvandring för att göra om den helt är fel. Bara för att vi i dagens samhälle är vana med det. Det behöver inte betyda att det är den bästa lösningen på ett stort problem för dagens välfärd. Man måste göra något åt det.
Det är inte heller rätt att bara visa ett klipp på kanske tio sekunder med en mening i av vad ett parti har sagt. I det videoklippet du länkade, när de hade gjort om deras reklamfilm. Där hade de gjort så att de la in en mening som Jimmie sa, men man fick inte reda på sammanhanget eller varför han sa som han gjorde. Vilket gör att man kan vinkla det extremt mycket som de gjorde.

De verkliga partierna vi ska fokusera på att inte få in i riksdagen är F! och SvP. De är vidriga partier, sen kan vi slänga ut MP också. De fattar inte vad som är bäst för miljön ens, och det är deras huvudfråga. F! kan inte finansiera sin politik och SvP är de verkliga nazisterna. :)

palsternacka

• *
  • 5 186
  • Überleader
    • Visa profil
« Svar #16 skrivet: 06 september 2014, 19:44:12 »
Tacka vet jag kommunism, då hade vi sluppit allt fjanteri om pengar, klasskillnader etc
Med vänlig hälsning
Jill

OM DU BLIR MEDLEM I FÖRENINGEN, ANGE 1276 SOM REKRYTERINGSNUMMER <3

Har du någon fråga gällande föreningen eller communityt? Skicka PM!

BrödrosT^

• *
  • 3 174
  • Follow Your Dream
    • Visa profil
« Svar #17 skrivet: 06 september 2014, 19:52:11 »
Tacka vet jag kommunism, då hade vi sluppit allt fjanteri om pengar, klasskillnader etc

Problemet med kommunism är att det bara skulle funka om världen bestod av 1 människa, Människor kommer alltid tycka och tänka olika. Sedan förstår jag inte att man kan tacka en ideologi som tagit 149 miljoner människors liv, dvs folkmord

http://www.scottmanning.com/content/communist-body-count/

Asada

• 642
  • ----
    • Visa profil
« Svar #18 skrivet: 06 september 2014, 19:55:30 »

Fy *** för kommunism. Det är lika illa som rasism, just sayin'.
Yes yes

palsternacka

• *
  • 5 186
  • Überleader
    • Visa profil
« Svar #19 skrivet: 06 september 2014, 20:03:54 »
Fy *** för kommunism. Det är lika illa som rasism, just sayin'.
Är rasism en politisk ideologi?
Med vänlig hälsning
Jill

OM DU BLIR MEDLEM I FÖRENINGEN, ANGE 1276 SOM REKRYTERINGSNUMMER <3

Har du någon fråga gällande föreningen eller communityt? Skicka PM!

BrödrosT^

• *
  • 3 174
  • Follow Your Dream
    • Visa profil
« Svar #20 skrivet: 06 september 2014, 20:05:10 »
Är rasism en politisk ideologi?

Tror han menar vad det gör med människor

« Svar #21 skrivet: 06 september 2014, 22:24:05 »
Kommunism har dödat FLER människor än vad nazism har gjort. Hur kan du försvara den?
Serveransvarig på #1 JAIL:

Om du vill kontakta mig (förslag, idéer, frågor om regler, klagomål på admins, m.m.) angående #1 JAIL:

E-post: living.computer[at]tehwarriors.net
PM: klicka på min profil och sen skicka PM
Skype: livingcomputer239 (skriv vem ni är och vad ni vill i invite-meddelandet, annars blir ni nekade).

Laxnacke

• 859
  • Psykos
    • Visa profil
« Svar #22 skrivet: 06 september 2014, 22:32:49 »
Kommunism har dödat FLER människor än vad nazism har gjort. Hur kan du försvara den?

Kan ha något med att båda av dessa två ideologiers största ledare har båda varit sjuka i huvudet på något sätt, då stalin var schizofren och skickade det egna folket till gulager då han ej trodde på deras stöd till honom.

Läs på innan du yttrar dig lilla du.
Fuck csg

El Diablo

• *
  • 3 069
  • Smutsbarn since 2015
    • Visa profil
« Svar #23 skrivet: 07 september 2014, 00:12:28 »
Finns det någon här om har "granskat" SD noga? Alltså kollat debattar, hemsidor etc som SD driver och inte andra som skriver om SD, utan det som SD själva kommer ut med? Tvekar på att det är några som har gjort det. SD vill inte utvisa alla invandra, dom vill i första mål minska invandringen. Sen är det kriminella invandra som visas ut i första hand.

Ska göra olika trådar om alla stora partier. Inte bara SD så kan vi diskutera andra partier.
Just do it. - Shia Labouf

DavidFTW898

• 1 190
  • Stay Stronk!
    • Visa profil
    • JUST CKLICK IT
« Svar #24 skrivet: 07 september 2014, 10:37:03 »
Finns det någon här om har "granskat" SD noga? Alltså kollat debattar, hemsidor etc som SD driver och inte andra som skriver om SD, utan det som SD själva kommer ut med? Tvekar på att det är några som har gjort det. SD vill inte utvisa alla invandra, dom vill i första mål minska invandringen. Sen är det kriminella invandra som visas ut i första hand.
Jag har granskat dem ett tag, och det är vad jag också kommit fram till. Det finns hatsidor till alla partier, men SD får den största uppmärksamheten för att det är väldigt mycket invandrare i just Sverige. Eftersom det är så lätt att vara rasist nu för tiden så är det klart att de hat stämplat SD som rasister och nazister för att de vill begränsa invandringen. För mycket invandring gynnar inget land, om Sverige begravs av invandringen som kostar otroligt mycket pengar. Då kan vi inte hjälpa fler, det kommer även resultera i att mycket annat i Sverige fort blir dåligt.

Såg en debatt mellan Åkesson och Schyman igår. Hon vill ha fri invandring till Sverige, men som med allt annat i hennes parti så kan inte hon uttala sig om hur man ska finansiera det. Utan det är bara massor av lovande och tänkande. Men visst låter det bra att kunna lova massor och inte vara beroende av pengar?
Dock så är detta politik och rör hela Sverige, man kan inte leda ett av världens mest framgångsrika länder utan pengar. Det är fullständigt omöjligt, Sverige fallit itu.

Laxnacke

• 859
  • Psykos
    • Visa profil
« Svar #25 skrivet: 07 september 2014, 13:53:12 »
Sevärd video för alla som försvarar sd och deras äckliga politik:

https://www.facebook.com/video.php?v=10152707621156670&set=vb.609561669&type=2&theater
Fuck csg

« Svar #26 skrivet: 07 september 2014, 18:19:33 »
SD är inget rasistisk eller nynazistiskt parti. Visst de är folk i partiet som har åsikter åt de hållet men deras parti är fortfarande inte rasistiskt. Bara för "rasister" röstar på dem gör de ej dom till rasister.

De är som att säga att Socialdemokraterna är massmördare för lasermannen röstar på dem. (exempel)

Blir ganska irriterad när folk bara stämplar ett parti när de inte ens vet vad politik är. Och detta gäller inte bara SD.
Tycker folk ska lära sig att ta alla partier seriöst och läsa deras manifest innan man skriker RASIST eller KOMMUNIST etc.

Patrik!

• 4 993
  • <3
    • Visa profil
« Svar #27 skrivet: 07 september 2014, 18:45:29 »
SD är inget rasistisk eller nynazistiskt parti. Visst de är folk i partiet som har åsikter åt de hållet men deras parti är fortfarande inte rasistiskt. Bara för "rasister" röstar på dem gör de ej dom till rasister.

De är som att säga att Socialdemokraterna är massmördare för lasermannen röstar på dem. (exempel)

Blir ganska irriterad när folk bara stämplar ett parti när de inte ens vet vad politik är. Och detta gäller inte bara SD.
Tycker folk ska lära sig att ta alla partier seriöst och läsa deras manifest innan man skriker RASIST eller KOMMUNIST etc.

Kan inget annat än att hålla med dig i allt du skrev där!
// Patrik!

Laxnacke

• 859
  • Psykos
    • Visa profil
« Svar #28 skrivet: 07 september 2014, 19:20:17 »
Fuck csg

El Diablo

• *
  • 3 069
  • Smutsbarn since 2015
    • Visa profil
« Svar #29 skrivet: 07 september 2014, 19:56:12 »
Sevärd video för alla som försvarar sd och deras äckliga politik:

https://www.facebook.com/video.php?v=10152707621156670&set=vb.609561669&type=2&theater

Som om inte andra politiker har gjort dumma saker på fyllan, det märktes ju ganska direkt att JÅ var ångerfull.
Just do it. - Shia Labouf