'][' E H \/\/ARRiORS

Sverigedemokraternas nya "reklam film"

Heboy

• *
  • 3 446
  • ßadaƨƨ ƙoƨƨa
    • Visa profil
SV: Sverigedemokraternas nya "reklam film"
« Svar #105 skrivet: 12 september 2014, 20:13:49 »
Vad jag tolkade som att det var personer som inte har utesluts, sen kan man tänka att om bara han sett ca 5 personer så kan man tänkas det finns många fler ute i sverige, specielt ute på landsbyggden (ja det är en fördom! den är jag medveten om).
Eller så är dessa fem de enda med liknande åsikter, det kan vi aldrig veta. Spekulationer hör ej hemma i en debatt :)

Ja skulle verkligen se framemot en granskning av F! och andra partier, jag brukar inte hänga på den vinklade sajten friatider... Läser hellre "vanliga" media kanalerna som ifall inte ska vara vinklat. Så välkommen att länka därifrån.
Gammelmedia döljer ju bl.a. detta så hur ska jag kunna länka därifrån?

Vadå "inte ska vara vinklat"? Det är bara SVT som är (eller snarare ska vara) oberoende, alla de andra "vanliga media kanalerna" har sin egna politiska agenda som de följer. Expressen och Aftonbladet är de som allra tydligast visar detta.

Många personer i det här landet skulle nog må bra av att få information från fler vinklar ;)

Det enligt mig luktar så klart pr över hela filmen. Och det är självklart det är vad alla partier gör. Hudfärgen har ingen som helst roll, rasim kan också ske mellan "vithuade" och mellan "mörkhyad"... så förstår inte vad de vill komma med det? wow någon mörkhyad som gillar sd det är inget konstigt i det.
Men hur kan han (och alla andra färgade i SD) vara medlem i ett parti, som enligt dig, tycker att han är mindre värd p.g.a. sin hudfärg? Borde inte rimligtvis en medlem i ett parti komma i kontakt med rasism om partiet i fråga förespråkar det?