'][' E H \/\/ARRiORS

Högskola

SnowmaN

• *
  • 344
  • Born with a Heavy Metal Soul..
    • Visa profil
    • Fuel Graphics
SV: Högskola
« Svar #15 skrivet: 12 juni 2014, 22:36:44 »
Själv sliter man och jobbar för fullt!

Har funderingar på att utbilda mig till Vägtransportledare, väktare och dyl (dock ej högskola)

Känns bra att bygga på sin grund från gymnasiet, då jag är sådan som ser att ju mer
utbildningar och kunskaper man har så resulterar det med att lättare få jobb med samma inriktning.

Faktiskt snokat lite på Chalmers mm här i Göteborg, men inget som lockat ännu då jag har ett jobb  :)

- | Rankad 86:e plats i Hela världen i Day of Defeat Source (Baserat på HL's publish)

- | 1:a plats i Manhattan BL Cup 2012

-| 3:e plats i  La Classique armès 2012, France

Ozzzkar

• *
  • 5 123
    • Visa profil
    • dataviruset.com - Min personliga portfolio
« Svar #16 skrivet: 13 juni 2014, 05:05:25 »
Jag har inte gått högskola eller universitet ännu, men vad jag kan se på mina kollegor här så gör det viss skillnad att åtminstone ha börjat studera på högskola eller universitet någon gång i livet.
Med vänliga hälsningar...

ViruZ

• **
  • 474
  • Normal kille som älskar spel,datorer och anime.
    • Visa profil
« Svar #17 skrivet: 13 juni 2014, 11:17:15 »
Även fast jag ska börja åttan så funderar jag på att gå på Sven Erikson på gym sen vidare till Borås Högskola så får se vart det får fast är vara 14 än.

NAOZ

• 829
    • Visa profil
« Svar #18 skrivet: 13 juni 2014, 13:42:00 »
Även fast jag ska börja åttan så funderar jag på att gå på Sven Erikson på gym sen vidare till Borås Högskola så får se vart det får fast är vara 14 än.
Lol, började inte tänka på gymnasie förens i 9an, och inte tänkt ett skit på högskola.
Sveriges kortaste skämt: AIK

hadEsFTW

• *
  • 1 376
  • Vi segra skall men inte falla.
    • Visa profil
« Svar #19 skrivet: 13 juni 2014, 13:58:38 »
Slutade precis nian med 307,5 i meritvärde! :D

Laxnacke

• 859
  • Psykos
    • Visa profil
« Svar #20 skrivet: 13 juni 2014, 14:01:11 »
Slutade nyss nian med 285,5 i meritvärde, har bara glidit igenom i stort sett så är riktigt nöjd  :)
Fuck csg

AnT

• *
  • 2 547
    • Visa profil
« Svar #21 skrivet: 13 juni 2014, 14:49:50 »
Slutade precis nian med 307,5 i meritvärde! :D
Slutade nyss nian med 285,5 i meritvärde, har bara glidit igenom i stort sett så är riktigt nöjd  :)
Bra jobbat killar! :D

Patrik!

• 4 993
  • <3
    • Visa profil
« Svar #22 skrivet: 13 juni 2014, 14:55:05 »

Bra att du börjar fundera på högskola redan nu. Jag gjorde misstaget att inte ens ha tanken på att studera vidare när jag började gymnasiet och därför så var jag nöjd med om jag bara fick E. Sedan efter några månader in i trean så vart jag sugen på att plugga vidare men har lågt meritvärde eller vad det kallas pga att jag inte jobbade för höga betyg tidigt i gymnasiet. Men man får hoppas att man kommer in på något endå fast det känns omöjligt just nu.
// Patrik!

Heboy

• *
  • 3 446
  • ßadaƨƨ ƙoƨƨa
    • Visa profil
« Svar #23 skrivet: 13 juni 2014, 17:11:37 »
Jag har inte gått högskola eller universitet ännu, men vad jag kan se på mina kollegor här så gör det viss skillnad att åtminstone ha börjat studera på högskola eller universitet någon gång i livet.
Intressant, vad har du sett för skillnader? :)

Patrik!

• 4 993
  • <3
    • Visa profil
« Svar #24 skrivet: 13 juni 2014, 21:59:19 »
IT-forensik hade inte varit fel, du är välkommen att ta dig en titt på mina prylar sedan. ;)

Jag kan ta en titt på dom.
// Patrik!

Molleresa

• 1 217
    • Visa profil
« Svar #25 skrivet: 14 juni 2014, 08:30:23 »
Och jag slutade nyss nian med 325 poäng i meritvärde :) Blir natur på gymnasiet, högskola/universitet har jag inte direkt funderat på så mycket...

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Vänliga hälsningar

hadEsFTW

• *
  • 1 376
  • Vi segra skall men inte falla.
    • Visa profil
« Svar #26 skrivet: 14 juni 2014, 10:58:33 »
Och jag slutade nyss nian med 325 poäng i meritvärde :) Blir natur på gymnasiet, högskola/universitet har jag inte direkt funderat på så mycket...

Grymt! :D

Patrik!

• 4 993
  • <3
    • Visa profil
« Svar #27 skrivet: 14 juni 2014, 14:56:01 »

På min tid så var 320 max (Bara för 3 årsedan). Har man fler än 16 ämnen nu i grundskolan? :S
// Patrik!

Molleresa

• 1 217
    • Visa profil
« Svar #28 skrivet: 14 juni 2014, 15:01:25 »
På min tid så var 320 max (Bara för 3 årsedan). Har man fler än 16 ämnen nu i grundskolan? :S
Ifall man läser ett språk får man även räkna det nuförtiden, så det blir 325/340 :)

Vänliga hälsningar

Ozzzkar

• *
  • 5 123
    • Visa profil
    • dataviruset.com - Min personliga portfolio
« Svar #29 skrivet: 15 juni 2014, 14:50:27 »
Intressant, vad har du sett för skillnader? :)

Framför allt i människors analysförmåga och även kontaktnät. Det verkar som att det kan löna sig att gå på universitet eller högskola bara för att man träffar smarta och drivna människor :)
Med vänliga hälsningar...