'][' E H \/\/ARRiORS

Protokoll från staff-mötet publicerat

Ozzzkar

• *
  • 5 124
    • Visa profil
    • dataviruset.com - Min personliga portfolio
Protokoll från staff-mötet publicerat
« skrivet: 14 december 2013, 21:38:32 »
Hej!

Nu finns protokollet från kvällens staff-möte publicerat.
Tack till alla som deltog. Ha en fortsatt trevlig helg :)
Med vänliga hälsningar...

palsternacka

• *
  • 5 186
  • Überleader
    • Visa profil
SV: Protokoll från staff-mötet publicerat
« Svar #1 skrivet: 14 december 2013, 21:44:33 »
En av delarna jag gillar mest är den där det sägs att man inte tänker skaffa en Garrys Mod server för att folket på forumet brukar ha fel. Speciellt när även föreningens styrelse förslagit detta till communityt. Detta inlägg är en blandning av ironi och mindre besvikelse. Nya sevrar är kul ibland.
Med vänlig hälsning
Jill

OM DU BLIR MEDLEM I FÖRENINGEN, ANGE 1276 SOM REKRYTERINGSNUMMER <3

Har du någon fråga gällande föreningen eller communityt? Skicka PM!

Patrik!

• 4 993
  • <3
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: 14 december 2013, 22:01:07 »
Garry's Mod skulle vara nice. Tror faktiskt nya spelare skulle joina. Ibland när jag har kört med några kompisar så har random personer joinat. Dessa gånger har vi kört TTT och Prophunt.
// Patrik!

Ozzzkar

• *
  • 5 124
    • Visa profil
    • dataviruset.com - Min personliga portfolio
« Svar #3 skrivet: 15 december 2013, 15:32:54 »
En av delarna jag gillar mest är den där det sägs att man inte tänker skaffa en Garrys Mod server för att folket på forumet brukar ha fel. Speciellt när även föreningens styrelse förslagit detta till communityt. Detta inlägg är en blandning av ironi och mindre besvikelse. Nya sevrar är kul ibland.

Varför inte ta detta direkt på detta mötet så ni får det gjort? Känns som att allt ska skjutas upp flera veckor innan något händer.

Folk på forumet har inte alltid rätt och därför funderar vi på om det är bättre att göra på något annat sätt när vi startar nya servrar. Så vi kan skylla på oss själva istället :)
Det är en känslig punkt att diskutera eftersom om vi nu skulle göra på något annat sätt så kan folk börja kritisera oss med att vi inte är tillräckligt demokratiska, med mera.

Jaha...? Och vad ska ni göra då, vänta tills de existerande servrarna dör ut? Upp med några servrar bara, och om det inte går bra försöker ni igen!
Vi har möte imorgon, måndag. Och vi kan inte bara dra upp servrar utan att ha planer för vem som ska sköta vad, vad som är okej att göra ur demokratiska perspektiv med mera.
Med vänliga hälsningar...

AnT

• *
  • 2 547
    • Visa profil
« Svar #4 skrivet: 15 december 2013, 16:38:39 »
När det gäller Garrys mod tycker jag personligen att beslut som tas av personer som faktiskt tar sig tid och går på möten borde gå över de som hänger runt på forumet en minut om dagen och röstar bara för att... Vi har så länge sagt att vi vill ta in nya spel till vårt community, både från styrelsen, från admins och från spelarna. Varför gör vi inte det då?

Jag syftar inte bara på admin och styrelsemöten utan även mötet vi hade för alla spelare.
« Senast ändrad: 15 december 2013, 16:44:12 av AnT »

AstroCookie

• *
  • 47
  • #ingetbröd
    • Visa profil
« Svar #5 skrivet: 15 december 2013, 19:14:08 »
"• Ta bort GG från surfen
Skickas vidare till serveransvarige för servern för att det är olika tankar om förslaget.
• Nya förmåner för surfen
Vi har notifierat EoS om detta. "

Och vad säger EoS?
#cut4scrooge

EoS

• *
  • 1 668
  • |Självutnämnd media härskare över tw |
    • Visa profil
    • Min fotosida
« Svar #6 skrivet: 15 december 2013, 19:15:45 »
"• Ta bort GG från surfen
Skickas vidare till serveransvarige för servern för att det är olika tankar om förslaget.
• Nya förmåner för surfen
Vi har notifierat EoS om detta. "

Och vad säger EoS?
Att gg kommer vara kvar.
Servern har varit mycket populärare sen det togs in.
EDIT
Men tanke på hur många som vill ha surf utan gg så kanske kommer ta in det för se hur det blir.

annars kan vi fortsätta diskussionen kring servern i denna tråd:
« Senast ändrad: 15 december 2013, 22:43:18 av EoS »
| Gör sprays | Eos95s fototråd | Dyslexiker | Eos@tehwarriors.net | Steam |
"hu hu diktatur" /jill
palsternacka, das überleader

palsternacka

• *
  • 5 186
  • Überleader
    • Visa profil
« Svar #7 skrivet: 15 december 2013, 22:47:45 »
När det gäller Garrys mod tycker jag personligen att beslut som tas av personer som faktiskt tar sig tid och går på möten

Det är ju det som hände här. Staff, tillsammans med ledningen, tyckte inte att nya servrar är något TW i nuläget bör ägna sig åt. Jag förstår det, men jag håller inte med.
Med vänlig hälsning
Jill

NAOZ

• 829
    • Visa profil
« Svar #8 skrivet: 15 december 2013, 23:05:54 »
Typical tw, vi blev lovade nya servrar för över ett år sedan, fick två SPONSRADE CS:GO servrar som lades ner. Fått EN ny dr utan spelare. GGWP!
Sveriges kortaste skämt: AIK

AnT

• *
  • 2 547
    • Visa profil
« Svar #9 skrivet: 15 december 2013, 23:08:23 »
Det är ju det som hände här. Staff, tillsammans med ledningen, tyckte inte att nya servrar är något TW i nuläget bör ägna sig åt. Jag förstår det, men jag håller inte med.

Detta är ju dock inte det som står. Det står inte om de vill ha en server eller inte. Det som däremot står är att de anser att man inte kan bryta mot omröstningen.

palsternacka

• *
  • 5 186
  • Überleader
    • Visa profil
« Svar #10 skrivet: 15 december 2013, 23:28:34 »
Detta är ju dock inte det som står. Det står inte om de vill ha en server eller inte. Det som däremot står är att de anser att man inte kan bryta mot omröstningen.

Protokollet är väldigt dåligt formulerat på den punkten. Vad jag förstod så kan dom inte göra en gmod server pga att det inte ligger först på en lista som de ändå helst inte vill ta hänsyn till för att samma lista tidigare genererat "dåliga resultat".

Släng upp en server i nått random spel! Testa om det fungerar och är värt att behålla! Annars kan man ju bara stänga ner den efter testperioden...
« Senast ändrad: 15 december 2013, 23:30:48 av palsternacka »
Med vänlig hälsning
Jill

|Ekan|

« Svar #11 skrivet: 16 december 2013, 13:04:49 »
Protokollet är väldigt dåligt formulerat på den punkten. Vad jag förstod så kan dom inte göra en gmod server pga att det inte ligger först på en lista som de ändå helst inte vill ta hänsyn till för att samma lista tidigare genererat "dåliga resultat".

Släng upp en server i nått random spel! Testa om det fungerar och är värt att behålla! Annars kan man ju bara stänga ner den efter testperioden...

Denna individen är inte helt bakom flötet!

« Svar #12 skrivet: 22 december 2013, 12:58:44 »
Tack för en trevlig läsning
Samerna släppte in invandrare - nu har de färgglada mössor