'][' E H \/\/ARRiORS

CS:GO Uppdatering!!!

Crapper

• 500
  • Gillar att äta mat
    • Visa profil
CS:GO Uppdatering!!!
« skrivet: 13 augusti 2013, 10:34:06 »
Det kommer komma en CS:GO uppdatering med m4a1-silencer usp med silencer. Här är en billd på items i CS:GO Och valve addade lite nya igår http://tf2b.com/itemlist.php?gid=730

M4a1-s http://media.steampowered.com/apps/730/icons/econ/weapons/base_weapons/weapon_m4a1_silencer.14deadd9537f67219b363dd815a5bee0f5e9f118.png

Skroosh

• *
  • 5 107
  • Gotta go fast
    • Visa profil
SV: CS:GO Uppdatering!!!
« Svar #1 skrivet: 13 augusti 2013, 10:40:04 »
Nice
Slow is not a real word
Gotta go fast
I rate it 60/60 FPS

AnT

• *
  • 2 532
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: 13 augusti 2013, 11:11:05 »
NICE! :D
Bli medlem i föreningen! :)
Mail: ant@tehwarriors.net
Twitter

SayIDo

• **
  • 229
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: 13 augusti 2013, 11:56:35 »
Är de här verkligen sant, vart kommer informationen ifrån? o.O

Vet ej vad de är för hemsida du länkat, om den är legitim eller ej och om den har någon kontakt med utvecklarna.
Mvk - Med varm kebab
Vigge<3

hadEsFTW

• 1 339
  • Vi segra skall men inte falla.
    • Visa profil
« Svar #4 skrivet: 13 augusti 2013, 12:17:51 »
Silencern är confirmed av CS:GO Devs egna twitter, men där står ingenstans om att silencern ska vara på en M4A1 eller på M4A4 som redan finns i spelet.

Jag har väldigt svårt att tro på att de kommer lägga in en massa knivar och sånt.

De kommer lägga in de där lådorna som är i slutet med för att göra som Valve gjorde med Dota 2, alltså sälja det så att prispotterna kan bli sjukt mycket större på competetive event. FYI prispotten på TI3 var $2,874,407 USD ~ 18 743 433,17 SEK.

SayIDo

• **
  • 229
    • Visa profil
« Svar #5 skrivet: 13 augusti 2013, 12:59:37 »
Silencern är confirmed av CS:GO Devs egna twitter, men där står ingenstans om att silencern ska vara på en M4A1 eller på M4A4 som redan finns i spelet.

Jag har väldigt svårt att tro på att de kommer lägga in en massa knivar och sånt.

De kommer lägga in de där lådorna som är i slutet med för att göra som Valve gjorde med Dota 2, alltså sälja det så att prispotterna kan bli sjukt mycket större på competetive event. FYI prispotten på TI3 var $2,874,407 USD ~ 18 743 433,17 SEK.

Okej.
Ja jag skulle tycka det vore konstigt om de skulle lägga till en till m4:a i spelet... Samt med knivarna, men det skulle kunna vara bara några typer av designer som man kan ha för utseendets skull som man kan lyckas få på olika sätt för att visa att man spelar spelet mycket.

Vaad finns i lådorna? Badges? Knivarna? Silencer?
Mvk - Med varm kebab
Vigge<3

Crapper

• 500
  • Gillar att äta mat
    • Visa profil
« Svar #6 skrivet: 13 augusti 2013, 16:16:14 »
Det kommer komma skins till vapen också:.. Här en arbetare på valves inventory http://steamcommunity.com/id/vgenkin/inventory/#730

Här är leaked nya updaten http://imgur.com/a/7oDIW
« Senast ändrad: 13 augusti 2013, 21:56:19 av Crapper »

SayIDo

• **
  • 229
    • Visa profil
« Svar #7 skrivet: 14 augusti 2013, 21:20:50 »
Well de har hänt... vet inte vad jag ska säga. Känns väldigt konstigt än så länge.

Har spelat med USP:en och M4A1 och de känns lite b faktiskt. Gillar ljudet på dom men med 20 skott i magget är m4a1 i så användbar. Samt känns usp lite för svag.

Jag köpte en eSport-key för 2.25€ för att upptäcka att jag inte hade något vapen att låsa upp >.< Så nu känns den lite värdelös men får väll antagligen användning för den senare. :)

Well jag hoppas att det här kommer boosta deras ekonomi för e-sport event som de gjort i Dota2. Ser framemot det.
Mvk - Med varm kebab
Vigge<3

hadEsFTW

• 1 339
    • Visa profil
« Svar #8 skrivet: 14 augusti 2013, 22:34:58 »
Jag gillar det inte, inte nog med att det känns konstigt kan jag inte ens joina en server eller hitta match i matchmaking :(

m4a1 och usp är rakt av kopierat från CS:S, typ, förutom ammot och priset då.

SayIDo

• **
  • 229
    • Visa profil
« Svar #9 skrivet: 14 augusti 2013, 22:45:01 »
Jag gillar det inte, inte nog med att det känns konstigt kan jag inte ens joina en server eller hitta match i matchmaking :(

Yea en del buggar just nu när de gäller servrar och lobby, söka match etc.

Som jag spelade nyss, helt sne och trött på en kebabrulle och de gick väldigt dåligt så gillade jag inte vapnena. Cs:Go Orginal är mer viable.
Mvk - Med varm kebab
Vigge<3

Crapper

• 500
  • Gillar att äta mat
    • Visa profil
« Svar #10 skrivet: 15 augusti 2013, 00:17:55 »

mm servrar ska va nere i 6 tmmar

hadEsFTW

• 1 339
    • Visa profil
« Svar #11 skrivet: 19 augusti 2013, 21:19:22 »
Någon som kan tradea en weapon crate till mig, kvittar vilken sort för har inte köpt nyckel än :)