'][' E H \/\/ARRiORS

Angående CS:GO servrarna.

|Ekan|

Angående CS:GO servrarna.
« skrivet: 11 augusti 2013, 13:35:55 »
Hej! :)

Jag hade tänkt att göra ännu ett försök till att få er i ledningen att förstå vad Cs:go servrarna gör för nytta.
Dom gör precis ingenting, dom ligger där och skräpar.
Admins är inaktiva och ser just det där med spelarbrist som ett problem för spelarna/medlemmarna och inte deras sak att försöka lösa. Engagemanget för servrarna har sjunkit till botten, dom ses som en tom kondom, man rör den inte men man ser att ingen har haft särskilt skoj med den.

För att komma med lösningar(inte dom bästa, men vill iaf försöka).

- Smiska admins och få dom att inse faktum, är dom aktiva på servrarna så kanske spelare också kan tänka sig att gå in.

- Smiska serveransvarig och få honom att inse att någonting måste göras, det kan inte ligga och rulla utan någonting som händer.

- Stäng ner och släng upp nytt, alltid värt att testa. Släng ner GO servrarna och testa nya spel. Go misslyckades nu är det en annans tur.

- Ny server ansvarig, vet att nuvarande serveransvarig har mycket att stå i. Det har han haft hela tiden så varför ge pojken ännu mera skit? Visst han ville det, men eftersom killen själv älskar förening och vill föreningens bästa, är det inte konstigt att han håller tillbaka på server slots?

Kom inte och säg "vi blir sponsrade med servrarna". Det är helt irrelevant, tomma servrar är värre än inga servrar.

Tackar för mig och ber ledningen att öppna sina ögon och faktiskt erkänna sitt nederlag I cs:go driften.

Mvh
Ekan

StekN^

• 1 882
  • Han som alltid blev bannad
    • Visa profil
SV: Angående CS:GO servrarna.
« Svar #1 skrivet: 11 augusti 2013, 13:58:58 »
Så sant.
Ayy!

SayIDo

• **
  • 230
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: 11 augusti 2013, 14:05:43 »
Yes, kan se dåligt ut med tomma servrar i vissas ögon.

Men de jag tror de väntar på är någon som har tid och vilja att ta hand om servrarna.

Sen kan man tänka sig att säger man tack och hej till sponsorn med servrarna så kan man inte få tillbaka dom och då är den chansen borta. Och vad jag vet är de bra servrar(inget lagg osv.) som dessutom är gratis(!) och de är dumt att slänga bort något sånt.

Samt eftersom de är en sponsor med servrarna kan man kanske inte byta spel hur man vill.

Så jag tror ledningen vet att det ser dåligt ut med tomma servrar och att serveransvarig inte gör sitt jobb för att han inte har tiden och viljan för det. Men att de inte vill slänga bort servrarna av anledningen jag skrev ovan.
Så de väntar bara på att hitta någon som har tiden och viljan. :)
Mvk - Med varm kebab
Vigge<3

hadEsFTW

• *
  • 1 376
  • Vi segra skall men inte falla.
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: 11 augusti 2013, 15:04:11 »
- Smiska admins och få dom att inse faktum, är dom aktiva på servrarna så kanske spelare också kan tänka sig att gå in.
Därför jag avgick, de servrarna är inte roliga att vara aktiv på! :)

SayIDo

• **
  • 230
    • Visa profil
« Svar #4 skrivet: 11 augusti 2013, 15:31:08 »
Därför jag avgick, de servrarna är inte roliga att vara aktiv på! :)

Förstår, man kan inte bara göra någon till admin och säga till honom och spela på en ny uppstartad server. De är upp till serveransvarig att se till att man vill vara admin och vill spela. :)
Mvk - Med varm kebab
Vigge<3

Fidde

• *
  • 1 049
    • Visa profil
« Svar #5 skrivet: 11 augusti 2013, 16:01:42 »
Antar att du uppmärksammat det jag skrev i en annan tråd om CS:GO?
CSGO servrarna var aldrig nere. De har varit uppe under hela tiden och har gått att spela på (fast egentligen inte då de inte är uppdaterade) genom att använda connect csgo.tehwarriors.net och connect csgo.tehwarriors.net:27030 :)
Det går alltså inte att spela på servrarna utan man möts av ett felmeddelande när man försöker joina servern, blir lite svårt att vara aktiv då ;)

Servern (som TW får av Glesys) är en VPS som går att köra många olika spelservrar på. Just nu finns ju CS:GO och TS3 på den. Jag förstår inte varför ni håller på att tjatar om att stänga ner servern. Den kommer försvinna när nya servrar kommit upp. Är det bättre att VPSen inte har uppe servrarna och att man stänger ner de utan att de servrar som senare ska upp har kommit upp?

Är det inte bättre att de lägger tid på att fixa nya servrar och hittar serveransvarig(a) till de nya servrar som kommer upp när de har tid?
Det tar sedan när vi har de nya servrarna ca 30 sek att stänga av CS:Go servrarna, men, varför stänga av servrarna när det inte finns något som har ersatt dem?
Freekilling är coolt

AnT

• *
  • 2 547
    • Visa profil
« Svar #6 skrivet: 12 augusti 2013, 11:25:40 »
Antar att du uppmärksammat det jag skrev i en annan tråd om CS:GO?Det går alltså inte att spela på servrarna utan man möts av ett felmeddelande när man försöker joina servern, blir lite svårt att vara aktiv då ;)

Servrarna har varit uppdaterade ett par dagar nu men de ska ändå som sagt läggas ner.

SayIDo

• **
  • 230
    • Visa profil
« Svar #7 skrivet: 12 augusti 2013, 13:10:15 »
Servrarna har varit uppdaterade ett par dagar nu men de ska ändå som sagt läggas ner.

Okej, hoppas det kan lyckas bättre en annan gång när någon har mer vilja och tid för jobbet! :)
Mvk - Med varm kebab
Vigge<3

Patrik!

• 4 993
  • <3
    • Visa profil
« Svar #8 skrivet: 12 augusti 2013, 16:06:12 »
Det är 9 pers inne på cs:go jail nu :D (Rekord? :) )
// Patrik!

hadEsFTW

• *
  • 1 376
  • Vi segra skall men inte falla.
    • Visa profil
« Svar #9 skrivet: 12 augusti 2013, 16:51:28 »
Det är 9 pers inne på cs:go jail nu :D (Rekord? :) )
Nope, den har varit full en hel helg när vi körde :p