'][' E H \/\/ARRiORS

LoL

DavidFTW898

• 1 190
  • Stay Stronk!
    • Visa profil
    • JUST CKLICK IT
SV: LoL
« Svar #15 skrivet: 27 mars 2013, 18:58:06 »
Kayle är en tjej, bara så du vet ;)
Juste :3
Men för mig är alla killar hahah^^

« Svar #16 skrivet: 27 mars 2013, 22:49:19 »
Vilka är bäst mid?

StekN^

• 1 882
  • Han som alltid blev bannad
    • Visa profil
« Svar #17 skrivet: 27 mars 2013, 23:12:30 »
Vilka är bäst mid?

Finns ingen champion som är bäst på mid, alla champions är bra på sitt sätt.

Men eftersom du är nybörjare rekommenderar jag Morgana, Mordekaiser och Malzahar. Morgana har bra sustain tack vare sin passive (hon får 10-20% spell vamp bonus permanent), Mordekaiser är lättspelad, bara bygg massa spell vamp och spamma din spells ^^. Malazhar är en "stabil" midlaner, du kan vinna mot nästan vad som helst. Bara lägg din pool, silence sen använd din ulti ;)

Är det något i texten du inte förstår så skriv det :)
Ayy!

« Svar #18 skrivet: 28 mars 2013, 06:18:30 »

Men eftersom du är nybörjare rekommenderar jag Morgana, Mordekaiser och Malzahar. Morgana har bra sustain tack vare sin passive (hon får 10-20% spell vamp bonus permanent), Mordekaiser är lättspelad, bara bygg massa spell vamp och spamma din spells ^^. Malazhar är en "stabil" midlaner, du kan vinna mot nästan vad som helst. Bara lägg din pool, silence sen använd din ulti ;)

Tack ska se vilken jag köper när jag har råd.

« Svar #19 skrivet: 28 mars 2013, 17:48:56 »

Du är ju pantad om du tipsar en lvl 4 till att spela malza.. Men visst, vill du gå 0/8 eller dylikt varje game så köp han.. Och morgana var en av mina första gubbar och hon suger att starta med.. Allting går ut på att träffa din snare, och då man nyligen börjat spela så är det rätt svårt, var det iaf för mig.

Bästa midlane gubben atm skulle jag säga är Zed men han är dock en av dom svårare gubbarna att spela.

Vill du börja på bästa sätt på lol så kör du någon tank, jag började med Taric och körde fulltank, alla andra ja känner som börjat me lol har börjat med malphite. Det blir lite roligare när man inte dör hela tiden, och du behöver inte focusera så mycket förutom på 1 spell. På så sätt så lärde jag mig spela lol och såg hur alla andra gubbarna funkade osv.

« Svar #20 skrivet: 28 mars 2013, 17:54:07 »
Du är ju pantad om du tipsar en lvl 4 till att spela malza.. Men visst, vill du gå 0/8 eller dylikt varje game så köp han.. Och morgana var en av mina första gubbar och hon suger att starta med.. Allting går ut på att träffa din snare, och då man nyligen börjat spela så är det rätt svårt, var det iaf för mig.

Bästa midlane gubben atm skulle jag säga är Zed men han är dock en av dom svårare gubbarna att spela.

Vill du börja på bästa sätt på lol så kör du någon tank, jag började med Taric och körde fulltank, alla andra ja känner som börjat me lol har börjat med malphite. Det blir lite roligare när man inte dör hela tiden, och du behöver inte focusera så mycket förutom på 1 spell. På så sätt så lärde jag mig spela lol och såg hur alla andra gubbarna funkade osv.

Tack ska som sagt se vad jag köper :)

StekN^

• 1 882
    • Visa profil
« Svar #21 skrivet: 28 mars 2013, 17:57:49 »

Det beror på ditt spelsätt. Men att träffa en snare är inte så himla svårt. Att du rekommenderar Zed är rentutav korkat, att börja med en av de svåraste gubbarna i spelet, och som dessutom är en av de dyraste, är ett väldigt dåligt val.

Att börja med en tank är ok, men man ska inte bara köra det, för när du väl testar på de andra lansen kan du inte dem, vad tror du händer då på level 20+?

Förresten, det med att Malzahar var dålig, varför säger du det? Han är en väldigt simpel champion, maxa din E, använd Q för harass eller för att silenca helt enkelt, när du ska nuka någon lägger du bara in W, E och ulti (Q kan man använda där emellan om man vill eller efteråt). Mycket enklare än till exempel Zed.

Du sa också emot dig själv lite när du sa att Morganas Q är svår att träffa, vad är Zeds Q då?
Ayy!

DavidFTW898

• 1 190
  • Stay Stronk!
    • Visa profil
    • JUST CKLICK IT
« Svar #22 skrivet: 28 mars 2013, 18:50:55 »
Fiddlesticks kan nog vara rätt bra i början på midlane, han har silence, fear, en drain och han kostar inte alls mycket!
Bara harrasa med din silence och om du kommer lite närmre och är låg på hp så feara och draina, pretty simple! :)

Heboy

• *
  • 3 446
  • ßadaƨƨ ƙoƨƨa
    • Visa profil
« Svar #23 skrivet: 28 mars 2013, 20:24:09 »
Att du rekommenderar Zed är rentutav korkat, att börja med en av de svåraste gubbarna i spelet, och som dessutom är en av de dyraste, är ett väldigt dåligt val.
Han rekommenderar ju inte Zed, han sa ju bara att han tyckte att han var en av de bästa på mid :duh:

« Svar #24 skrivet: 28 mars 2013, 22:21:10 »
Det beror på ditt spelsätt. Men att träffa en snare är inte så himla svårt. Att du rekommenderar Zed är rentutav korkat, att börja med en av de svåraste gubbarna i spelet, och som dessutom är en av de dyraste, är ett väldigt dåligt val.

Att börja med en tank är ok, men man ska inte bara köra det, för när du väl testar på de andra lansen kan du inte dem, vad tror du händer då på level 20+?

Förresten, det med att Malzahar var dålig, varför säger du det? Han är en väldigt simpel champion, maxa din E, använd Q för harass eller för att silenca helt enkelt, när du ska nuka någon lägger du bara in W, E och ulti (Q kan man använda där emellan om man vill eller efteråt). Mycket enklare än till exempel Zed.

Du sa också emot dig själv lite när du sa att Morganas Q är svår att träffa, vad är Zeds Q då?

Nu är det så att jag aldrig rekomenderat Zed för någon, jag läste att han undra vilken som var den bästa gubben just nu och då sa jag att jag tycker att det är Zed.

Du är level 30, då låter Malzahar inte särskilt svårspelad men när man är lvl 4 och kört ca 5-6 games så är han väldigt svår.

StekN^

• 1 882
    • Visa profil
« Svar #25 skrivet: 28 mars 2013, 22:26:44 »
Nu är det så att jag aldrig rekomenderat Zed för någon, jag läste att han undra vilken som var den bästa gubben just nu och då sa jag att jag tycker att det är Zed.

Du är level 30, då låter Malzahar inte särskilt svårspelad men när man är lvl 4 och kört ca 5-6 games så är han väldigt svår.

Dock är Zed långt ifrån lättare än Malzahar. Malzahar är lätt, oavsett vilken level, det är inte för jag är level 30 som jag tycker han är lätt.
Ayy!

« Svar #26 skrivet: 28 mars 2013, 22:54:14 »
Har fortfarande aldrig påstått att Zed är lättare än Malzahar xD

StekN^

• 1 882
    • Visa profil
« Svar #27 skrivet: 28 mars 2013, 22:55:25 »
Har fortfarande aldrig påstått att Zed är lättare än Malzahar xD

Du rekommenderar Zed mer än Malzahar, då borde Zed vara lättare spelad enligt dig, eller..?
Ayy!

« Svar #28 skrivet: 29 mars 2013, 00:53:00 »
Du rekommenderar Zed mer än Malzahar, då borde Zed vara lättare spelad enligt dig, eller..?

Go home, your drunk.. Skrev endast att han var den bästa gubben i nuläget.. Gå och lägg dig eller nåt.. Du flummar sönder

« Svar #29 skrivet: 30 mars 2013, 01:20:19 »
Om du går top, kör Darius.. alltid lika kul ;D

Adda Pöka  ::)

West
« Senast ändrad: 30 mars 2013, 15:58:07 av Råget That »